Skip to main content

Campanie curajoasă despre donarea de organe. Agenţia Naţională de Transplant şi AIN’T lansează #FearlessDonors, alături de motociclişti (VIDEO)

 
Campanie curajoasă despre donarea de organe. Agenţia Naţională de Transplant şi AIN’T lansează #FearlessDonors, alături de motociclişti (VIDEO)

 

Publicitate

România se află pe penultimul loc în Europa la donarea de organe, cu doar patru donatori la un milion de locuitori, faţă de media europeană de 21. 

În acest context, Agenţia Naţională de Transplant lansează o campanie de informare cu un mesaj direct: #FearlessDonors. 

Proiectul este semnat de agenţia AIN’T şi aduce în prim-plan o comunitate adesea etichetată ironic drept „donatori de organe” - motocicliştii, spun reprezentanţii agenţiei într-un comunicat. 

„Nu mai glumim despre asta”

Mesajul campaniei a fost lansat în cadrul festivalului La Rock, eveniment la care au participat 50.000 de persoane. Pe scenă au urcat reprezentanţi ai Agenţiei de Transplant, dar şi ambasadori din comunitatea moto: Bikers for humanity, MotoADN, Motoraliul Anual Naţional, alături de Charley Ottley şi Cristian Hrubaru. 

„Motocicliştii sunt adesea numiţi, în glumă, donatori de organe. Într-o ţară cu cel mai ridicat număr de accidente rutiere şi cel mai scăzut grad de donare de organe, credem că e momentul să nu mai glumim despre asta”, transmit iniţiatorii campaniei.

Dr. Guenadiy Vatachki, Directorul Executiv al Agenţiei Naţionale de Transplant.

„Acest demers este încă un pas pe care îl facem în încercarea de a prezenta realitatea nu doar în cifre, dar şi în percepţia colectivă. Avem nevoie ca donarea de organe să devină un subiect firesc la nivelul societăţii şi al familiei, dar şi un simbol pozitiv. Fiecare organ transplantat înseamnă o viaţă salvată, iar în spatele fiecărui transplant reuşit se află generozitatea unei familii care, într-un moment de grea încercare, a ales să dăruiască cel mai de preţ cadou pe care îl putem lăsa după noi: a doua şansă la viaţă.”

Mesajul AIN’T

Cei care vor să susţină iniţiativa pot purta însemnele campaniei – insigne, patchuri, tricouri sau bandane – drept semn că aleg să vorbească deschis despre subiect.

Campania va continua la nivel naţional, prin acţiuni menite să faciliteze dialogul în familie şi în spaţiul public, pentru a creşte şansele reale la viaţă ale celor care aşteaptă un transplant.

Jörg Riommi, CEO & Chief Creative Officer AIN’T

„Suntem extrem de mândri că AIN’T semnează o campanie atât de curajoasă şi îndrăzneaţă cum este Fearless Donors. Exact în astfel de contexte creativitatea poate face cu adevărat diferenţa, ajutând un subiect atât de important să ajungă la cât mai mulţi oameni şi să beneficieze de implicare, pentru a schimba lucrurile în bine.”

„Campania Fearless Donors e un exemplu de curaj: o idee cu răsunet realizată alături de parteneri care nu se tem să aducă schimbare în societate şi să deschidă o conversaţie atât de necesară. De acum înainte vorbim despre donarea de organe cu mândrie, niciodată cu frică.”, completează Ruxandra Papuc, Global ECD & Partner AIN’T

„Astfel de idei - neconvenţionale şi cu impact real - sunt parte din ADN-ul nostru şi reflectă foarte bine ceea ce suntem şi ceea ce facem în AIN’T.”, adaugă Ivanna Skulska-Lowe, Global Client Lead AIN’T

Lavinia Chican, Managing Director Green Communication 

„O astfel de iniţiativă poate schimba cu adevărat destine, în special atunci când îndrăznim să abordăm deschis subiectul cu familia şi apropiaţii. Ne bucurăm să fim parte din eforturile de a duce această misiune curajoasă în atenţia cât mai multor oameni, pentru a creşte, împreună, şansele celor în nevoie”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus