Campanie antidrog. Festivalul Beach, Please! (co-fondat de Selly - Andrei Şelaru) şi Ministerul Afacerilor Interne, prin Agenţia Naţională Antidrog (ANA), lansează o campanie antidrog dedicată tinerilor. Această campanie are scopul de a atrage atenţia tinerilor asupra pericolelor consumului de stupefiante.
Campania antidrog se va desfăşura în două faze de comunicare: înaintea şi în timpul festivalului Beach, Please!, printr-un mix de medii - digital, OOH, radio şi festival. Aflat la cea de-a doua ediţie, festivalul Beach, Please! va avea loc în perioada 10-14 iulie.
Andrei Şelaru (Selly), co-fondator al festivalului şi iniţiatorul campaniei:
"Am creat o campanie pe limba generaţiei mele, după ce mult timp informările s-au făcut prin campanii impersonale, rigide, al căror mesaj era ridiculizat şi ineficient.
Având în vedere că 'BEACH, PLEASE!' este cel mai mare festival dedicat tinerilor, cu o platformă online de peste 1.5 milioane de urmăritori, majoritatea între 15-30 ani, considerăm că este datoria noastră să ne folosim resursele creative şi reach-ul imens pentru a lansa prima campanie cool şi eficientă antidrog din România.
Le mulţumim partenerilor din MAI şi Agenţiei Naţionale Antidrog pentru deschiderea şi sprijinul lor în diseminarea acestei campanii atât online, cât şi offline."
Ramona Dabija (comisar-şef de poliţie), directorul Agenţie Naţionale Antidrog:
”Drogurile sunt peste tot, atât în viaţa reală cât şi în cea online, pot afecta pe oricine, indiferent de vârstă, statut social şi de cele mai multe ori, sunt substanţe sintetice, create în laborator, care pot da dependenţa de la prima doză.
Prin intermediul acestei campanii, ne dorim ca informaţiile corecte sa ajungă la Generaţia Z, astfel incât tinerii să poată lua decizii sănătoase. Ne bucurăm să vedem că organizatorii sunt preocupaţi de siguranţa participanţilor şi reamintim tuturor că cele mai frumoase amintiri sunt cele pe care ţi le aminteşti a doua zi şi le poţi împărtăşi cu cei dragi."
Campania este semnată de agenţia The Drop.
Flavia Ionescu (Head of Business) si Mihai Titirig (Creative Director):
“De cand am vorbit prima oara despre brief ne-am dat seama ca ultimul lucru pe care vrem sa-l scoatem e inca o campanie de “SPUNE NU DROGURILOR”. Suntem in 2024 – cu totii stim ca drogurile nu sunt bune si de ce.
In loc de abordari si mesaje alarmante, am ales sa comunicam dintr-un unghi nou si curajos, unul care va starni reactii si care are cu adevarat potential de a schimba ceva. Iesind din zona de truisme, e una dintre cele mai importante conversatii pe care le-am putea avea in jurul celui mai mare festival din Romania, care se adreseaza Gen Z”.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro