Skip to main content

CAMPANIE INEDITĂ de încurajare a lecturii. Metrul şi cartea! Copiii, măsuraţi cu un metru "special": fiecare "bornă" este un titlu

 
CAMPANIE INEDITĂ de încurajare a lecturii. Metrul şi cartea! Copiii, măsuraţi cu un metru "special": fiecare "bornă" este un titlu

Campanie de promovare a lecturii pentru copii - Cum să creşti un cititor, este numele unui program dedicat celor mici. Metrul de măsurare a înălţimii copiilor din cabinetele de pediatrie reinterpretat într-o campanie care are scopul de a-i face pe cei mici să citească. Care este ideea campaniei?

Publicitate

Campania de promovarea a cititului pentru cei mici are la bază reinterpretarea metrului din cabinetele de pediatrie. Instrumentul de măsurare a copiilor indică acestora câţi centimetri au câştigat, dar şi până la ce poveste au crescut, transformând un metru obişnuit într-un ghid de lectură.

Metrul Creştem citind propune pentru fiecare ‘’bornă’’ de înălţime o recomandare de lectură potrivită vârstei: la 70 cm cei mici pot descoperi “Ghici, ghici ce-i aici?”, la 75 cm “Ai o pasăre pe cap”, ca la 105 cm să se întâlnească cu “Bine ai venit acasă, Bruno!” Nu lipsesc din recomandări autori români, dar şi autori clasici precum Aldous Huxley, de această dată în calitate de autori pentru copii.

Proiectul este dezvoltat pentru brandul Cărtureşti şi este prezent în peste 100 de centre de analize Synevo.

În acelaşi timp, părinţii pot accesa un QR code care trimite la articolul de pe carturesti.ro unde pot afla mai multe şi comanda titlurile recomandate.

Iulia Teliban, consultant marketing Whatif Collective:

"Cititul este cea mai importantă activitate pentru dezvoltarea limbajului unui copil, aşa că noi putem doar să reluăm ceea ce a spus Albert Einstein – dacă vrei să ai un copil inteligent, citeşte-i poveşti, dacă vrei sa fie şi mai inteligent, citeşte-i şi mai multe poveşti."

Ilustraţia proiectului aparţine Georgianei Chiţac. Echipa agenţiei a fost formată din Cătălin Manciuc – Director Creaţie şi Iulia Teliban – Consultant Marketing. Din partea Cărtureşti au participat Adrian Păun – Head of Marketing, Monica Anghel – Coordonator Marketing şi Ana Niculescu – Director Comunicare şi Relaţii Publice.

Galerie foto:

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus