Skip to main content

Ogilvy semnează pentru Dr. Max campania „Camera Poveştilor dintre Generaţii”, unde influenceri şi seniori îşi împărtăşesc poveştile de viaţă. Yoyo (Ioana Taisia) şi AMI, implicate

 
Ogilvy semnează pentru Dr. Max campania „Camera Poveştilor dintre Generaţii”, unde influenceri şi seniori îşi împărtăşesc poveştile de viaţă. Yoyo (Ioana Taisia) şi AMI, implicate

Agenţia de comunicare Ogilvy România semnează noua campanie pentru Dr. Max. Intitulată Camera Povestilor dintre Generatii, campania îşi propune să îi încurajeze pe tineri să sune un senior – fie că este vorba despre un părinte, un bunic, un vecin sau pur şi simplu un om drag – pentru a le alina singurătatea şi a le reaminti că nu sunt singuri.

Publicitate

În continuarea experimentului “Camera Singurătăţii”, Ogilvy România semnează o nouă campanie pentru Dr.Max, susţinător tradiţional al Asociaţiei Niciodată Singur.

Camera Povestilor dintre Generatii îşi propune să inspire generaţiile să se reconecteze, în jurul unor teme diferite, de la frumuseţe, modă, gătit, la vacanţe sau muzică.

Unii dintre cei mai cunoscuţi influenceri şi artişti din România şi câţiva dintre seniorii care fac parte din programele desfăşurate de Asociaţia Niciodată Singur îşi împărtăşesc experienţe de viaţă similare, în dialoguri savuroase şi emoţionate.

Influencerii implicaţi sunt: AMI, Eduard Sebastian, Lorena Şerban, Yoyo (Ioana Taisia), Valentin Popescu şi Edi Brandabura.

Astfel, fiecare din cele 6 episoade reprezintă un schimb de poveşti între un tânăr şi un senior şi se încheie cu o provocare, prin care fiecare experimentează ceva în stilul celuilalt: schimb de stiluri de machiaj, de outfituri sau de reţete.

Campania are componente online si offline şi este în curs de desfăşurare, până la finalul acestui an.

Campania este susţinută de un proiect special OOH, care aduce poveştile seniorilor în calea tinerilor, într-un mod neaşteptat. Întâlnind formatul de story pe suport fizic, în viaţa reală - în staţii de metrou, spre exemplu - tinerii descoperă poveşti care nu durează doar 24 de ore, ca în mediul online, ci poveşti de viaţă emoţionante ale unor seniori aşa cum sunt şi cei din viaţa lor.

Prin acest proiect, Dr. Max duce mai departe misiunea de a fi alături de seniorii singuri din România, alături de Asociaţia Niciodată Singur - Prietenii Vârstnicilor, arătând că oriunde un tânăr stă de vorbă cu un senior, se creează o Cameră a Poveştilor.

Adrian Diac, Executive Creative Director Ogilvy Romania:

„O poveste este o invitaţie într-o lume. Un portal prin care descoperim locuri, întâmplări şi, cel mai important, oameni.

De aceea am folosit poveştile de viaţă ale seniorilor singuri ca pe o invitaţie de a descoperi oameni care mai au multe lucruri de spus. Folosind contrastul dintre generaţii, am creat o serie de poveşti care se intersectează neaşteptat şi creează emoţii autentice. Toate insoţite de invitaţia de a avea un dialog preţios cu un senior din jurul tău.”

 

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus