Postul de radio Kiss FM lansează cea de-a doua ediţie a campaniei Bursa de Merit Mai Mult. Prin această campanie, Kiss FM sprijină educaţia din România şi în special prevenirea abandonului şcolar.
Campania este iniţiată de Kiss FM şi este în parteneriat cu organizaţia World Vision România şi cu sprijinul Lidl România şi Thoughtworks, care îşi propune să atragă atenţia asupra fenomenului de abandon şcolar şi să încurajeze publicul pentru a se alătura campaniei prin donaţii.
Prima ediţie a campaniei Bursa de Merit Mai Mult a fost lansată în noiembrie anul trecut. La ediţia trecută, mai multe vedete din România s-au alăturat iniţiativei Kiss FM şi au venit în sprijinul tinerilor pentru a-şi urma visul în viaţă.
Dan Finţescu, director de programe la Kiss FM:
"Tinerii sunt viitorul acestei ţări. Ei sunt cei care vor crea România de mâine, începând chiar de azi. Ori, fără să îi sprijinim şi să le oferim acces la educaţie, este greu de crezut că vor avea viitorul pe care îl merită.
Fiecare dintre noi a visat în adolescenţă să fie cineva, să reuşească în viaţă, însă fără sprijinul nostru, al societăţii, visurile se năruie, iar de suferit nu vor suferi doar ei, aceşti tineri, aceşti copii, ci chiar noi toţi. Asta vrem să facem noi la Kiss FM cu această campanie, încă un pas în angajamentul nostru de a susţine accesul tinerilor din România la educaţie."
Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România:
"Urmează-ţi visurile! Le spunem asta adulţilor, le spunem asta adolescenţilor şi copiilor. Ce vrei să te faci când vei fi mare este, cred, întrebarea pe care copiii o aud cel mai des. Însă cum poţi să visezi, cum poţi să-ţi foloseşti imaginaţia pentru a-ţi proiecta viitorul pe care ţi-l doreşti, când tu nu ştii ce poţi să visezi?
Pentru a-ţi cunoaşte visul, potenţialul, domeniul în care poţi excela, ai nevoie de sprijin. Ai nevoie de acces la educaţie, la resurse financiare şi la mentorat. Această campanie este una cu adevărat minunată şi ne bucurăm foarte mult să avem alături parteneri precum Kiss FM, care au puterea de a influenţa tinerii şi a duce mesajul lor cât mai departe. Copiii noştri Merită mai Mult."