Skip to main content

VIDEO. O campanie Electric Castle creată de McCann, menită să atragă turişti străini, a fost premiată de Ministerul Economiei şi Turismului

 
VIDEO. O campanie Electric Castle creată de McCann, menită să atragă turişti străini, a fost premiată de Ministerul Economiei şi Turismului

O campanie semnată de agenţia McCann Worldgroup pentru Electric Castle a fost premiată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului pentru abordarea sa neobişnuită şi pentru că a atras turişti din afara ţării. 

Publicitate

Totul a pornit de la ştirile care semnalau fenomenul turismului excesiv – overtourism – din marile oraşe din Vest. Protestele din Barcelona au devenit celebre internaţional, iar mesajele „tourists go home” afişate în tot oraşul spaniol sunt poate cele mai cunoscute reacţii. 

Anul trecut, Electric Castle a venit cu o soluţie pentru localnicii din Barcelona pe care i-a transformat în ambasadori pentru Transilvania.

Tot ce trebuiau să facă era să adauge “www” si “.ro” langa mesajele deja prezente în oraş precum „tourists go home”, iar ele deveneau domenii web cu o singura destinatie: o platforma online unde turiştii putea cumpara bilete la festival şi organiza excursii către atracţiile din vecinătate. De asemenea, online, localnicii aflau cum se pot alătura mişcării care să trimită turiştii în România.

Tudor Costinas, Head of Communications Electric Castle

„Am deschis un canal de comunicare valabil, atipic, dar cu impact, pentru ca festivalul si Romania sa ajunga la un public ce cauta destinatii noi.”

Ruxandra Papuc, Executive Creative Director McCann.

„Cand orasele supra-aglomerate se gandesc la impunerea unor taxe si restrictii pentru vizitatori, noi venim cu o alternativa grozava. Ne bucuram pentru premiu si, mai ales, pentru vizitatorii care incep sa vada tara noastra ca o destinatie.”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus