
VIDEO. Totul despre Digital Outdoor. “Il felicit pe omul de marketing de la aceasta banca!” spune Dio Boaca, de la Phoenix Media. “Am primit cel mai bun brief de campanie outdoor din viata mea”.
Despre ce este vorba?
Astazi, intr-un nou episod Totul despre Digital Outdoor, care arata ca, usor, usor, piata incepe sa se orienteze pe vanzarea in functie de audienta, si nu “la panou”.
Si explicatia logica, pe care o tot reluam: “Nu poti sa platesti acelasi pret pentru un panou pe langa care trec 100.000 de oameni si pentru unul care este expus la un milion”.
Asadar, care este Campania despre care vorbeste Dio Boaca si de ce l-a impresionat ce a cerut clientul?
“Banca despre care vorbesc este noua, acum se lanseaza – Nexent Bank se numeste”, explica Dio Boaca.
Continua:
“Totul este bazat pe audienta si pe comportamentul audientei. Mi-au zis clar: pe ce panouri sa pun Campania si la ce ore. Mi-au explicat ca intre luni si vineri e o anumita frecventa, in weekend alta.
Chiar si pe zile au precizat orele, cand sa fie mai intense, cand mai putin, in functie de traficul oamenilor din diferite zone.
Luni- joi ai niste ecrane, vineri, sambata si duminica ai altele si cu intervale orare diferite. A fost o lectie de brief”.
Efectul unei astfel de strategii:
“Daca ar fi cumparat clasic, la panou si la minute, cu aceleasi obiective ar fi platit de trei ori mai multi bani. Asta inseamna o campanie care se bazeaza exclusiv pe audienta”, a explicat Dio Boaca.
De ce nu sunt asa toate campaniile?
Dio Boaca: “Noi vorbim de importanta audientei, in aceasta sectiune, de cateva luni. Lucrurile se intampla intr-un fel de 30 de ani. O sa se schimbe incetul cu incetul, dar important este ca am inceput sa facem pasi inainte”.
Totul despre Digital Outoor, un proiect Paginademedia.ro sustinut de Phoenix Media.
Citeste si: Iarna …e ca vara. Stiati ca-n iulie sunt aproape la fel de multe masini si pietoni ca-n aprilie sau ianuarie? Cum asa?
Citeste si: Inedit. “Avem o reclama la inghetata care intra automat doar peste o anumita temperatură. Altfel nu”
VIDEO. Cel mai tare brief pentru o campanie Outdoor
Detalii, dar si alte materiale, in sectiunea speciala de pe Paginademedia.ro
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro