Care sunt campaniile de publcitate din România finaliste în competiţia TikTok Ad Awards. Platforma TikTok aduce în prim-plan cele mai deosebite campanii publicitare din acest an în cadrul TikTok Awards, o competiţie care celebrează creativitatea şi inovaţia brandurilor pe platformă.
Evenimentul pune accent pe campaniile care au impresionat comunitatea prin autenticitate, creativitate şi rezultate memorabile.
După un proces extins de jurizare condus de un panel de lideri seniori din industrie şi experţi, compania dezvăluie lista finaliştilor nominalizaţi din România.
Premiile TikTok sunt deschise pentru mai multe pieţe importante din Europa şi nu numai, incluzând Marea Britanie, DACH (Germania, Austria, Elveţia), Franţa, Italia, Spania, Europa Centrală (România, Cehia, Polonia), Ţările Nordice (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda), Israel şi Olanda.
Astfel, TikTok prezină lista brandurilor care intră în cursa pentru titlul suprem de "Greatest TikTok", mai jos.
Greatest Creative
Acest premiu recunoaşte abordarea generală a unui brand în ceea ce priveşte creativitatea pe TikTok, prin utilizarea strategică a publicităţii plătite şi a celei organice pentru a obţine rezultate semnificative pe întregul funnel şi pentru a stabili o prezenţă continuă pe platformă.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Creative:
- BCR Şcoala de Bani
- HOCHLAND România
Greatest Performance
Această categorie celebrează campaniile care au obţinut rezultate impresionante în faza de loializare a audienţei pe TikTok, printr-o abordare creativă şi o strategie de campanie bine construită.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Performance:
- Samsung România
- Banca Transilvania
- SEPHORA România
Greatest Branding
Această categorie premiază o campanie de branding care a inclus o strategie inovatoare şi o creativitate centrată pe TikTok, obţinând rezultate excelente în etapa de awareness.
Lista finaliştilor din România pentru Greatest Branding:
- Lay's România
- Pepsi Zero România
- CeraVe România
- Doritos România
- Kaufland România
Greatest TikTok
Nominalizările la categoriile Greatest Creative, Greatest Branding şi Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok.
Acest premiu este acordat celei mai bune campanii, care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare centrate pe TikTok, obţinând un impact suplimentar prin utilizarea inteligentă a produselor de publicitate pentru a atinge obiectivele de marketing.
De asemenea, TikTok caută acea campanie care a reuşit cu adevărat să se conecteze cu comunitatea TikTok, creativitatea şi tendinţele platformei pentru a inspira bucurie.
Selecţia locală TikTok
În plus, TikTok a decis să acorde o menţiune pentru fiecare piaţă, pentru a distinge brandurile care au adoptat o abordare centrată pe TikTok.
Lista finaliştilor din România pentru Selecţia locală TikTok România:
- Old Spice
- Maybelline
- Phillips OneBlade
Ceremonia de premiere va avea loc pe 23 octombrie, atunci când juriul de prestigiu internaţional din Europa Centrală va desemna câştigătorii TikTok Ad Awards 2024.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro