Skip to main content

TikTok Ad Awards 2024. Care sunt campaniile de publicitate din România finaliste

 
foto - pexels
foto - pexels

Care sunt campaniile de publcitate din România finaliste în competiţia TikTok Ad Awards. Platforma TikTok aduce în prim-plan cele mai deosebite campanii publicitare din acest an în cadrul TikTok Awards, o competiţie care celebrează creativitatea şi inovaţia brandurilor pe platformă.

Publicitate

Evenimentul pune accent pe campaniile care au impresionat comunitatea prin autenticitate, creativitate şi rezultate memorabile.

După un proces extins de jurizare condus de un panel de lideri seniori din industrie şi experţi, compania dezvăluie lista finaliştilor nominalizaţi din România.

Premiile TikTok sunt deschise pentru mai multe pieţe importante din Europa şi nu numai, incluzând Marea Britanie, DACH (Germania, Austria, Elveţia), Franţa, Italia, Spania, Europa Centrală (România, Cehia, Polonia), Ţările Nordice (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda), Israel şi Olanda.

Astfel, TikTok prezină lista brandurilor care intră în cursa pentru titlul suprem de "Greatest TikTok", mai jos.

Greatest Creative

Acest premiu recunoaşte abordarea generală a unui brand în ceea ce priveşte creativitatea pe TikTok, prin utilizarea strategică a publicităţii plătite şi a celei organice pentru a obţine rezultate semnificative pe întregul funnel şi pentru a stabili o prezenţă continuă pe platformă.

Lista finaliştilor din România pentru Greatest Creative:

  • BCR Şcoala de Bani
  • HOCHLAND România

Greatest Performance

Această categorie celebrează campaniile care au obţinut rezultate impresionante în faza de loializare a audienţei pe TikTok, printr-o abordare creativă şi o strategie de campanie bine construită.

Lista finaliştilor din România pentru Greatest Performance:

  • Samsung România
  • Banca Transilvania
  • SEPHORA România

Greatest Branding

Această categorie premiază o campanie de branding care a inclus o strategie inovatoare şi o creativitate centrată pe TikTok, obţinând rezultate excelente în etapa de awareness.

Lista finaliştilor din România pentru Greatest Branding:

  • Lay's România
  • Pepsi Zero România
  • CeraVe România
  • Doritos România
  • Kaufland România

Greatest TikTok

Nominalizările la categoriile Greatest Creative, Greatest Branding şi Greatest Performance vor fi luate automat în considerare pentru marele premiu, Greatest TikTok.

Acest premiu este acordat celei mai bune campanii, care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare centrate pe TikTok, obţinând un impact suplimentar prin utilizarea inteligentă a produselor de publicitate pentru a atinge obiectivele de marketing.

De asemenea, TikTok caută acea campanie care a reuşit cu adevărat să se conecteze cu comunitatea TikTok, creativitatea şi tendinţele platformei pentru a inspira bucurie.

Selecţia locală TikTok

În plus, TikTok a decis să acorde o menţiune pentru fiecare piaţă, pentru a distinge brandurile care au adoptat o abordare centrată pe TikTok.

Lista finaliştilor din România pentru Selecţia locală TikTok România:

  • Old Spice
  • Maybelline
  • Phillips OneBlade

Ceremonia de premiere va avea loc pe 23 octombrie, atunci când juriul de prestigiu internaţional din Europa Centrală va desemna câştigătorii TikTok Ad Awards 2024.

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus