Skip to main content

Femeile din Gaming, în centrul unei campanii Samsung, semnată de agenţia Cheil Centrade. Din campanie fac parte nume precum: Ana Dumbravă, Antonia Nuckle

 
Femeile din Gaming, în centrul unei campanii Samsung, semnată de agenţia Cheil Centrade. Din campanie fac parte nume precum: Ana Dumbravă, Antonia Nuckle

Agenţia Cheil | Centrade semnează o nouă campanie pentru Samsung, dedicată celebrării femeilor din Gaming. Campania se numeşte Share Your Power - un proiect lansat la finalul lunii martie şi face parte din platforma de comunicare #PlayOnWithSamsung, dezvoltată de Samsung în parteneriat cu Cheil | Centrade.

Publicitate

 #PlayOnWithSamsung reuneşte toate acţiunile brandului din zona de gaming, precum participarea la evenimentele de profil, iniţiative ale creatorilor de conţinut de gaming, precum şi organizarea de competiţii de gaming proprii, anunţă agenţia. 

Protagonistele proiectului sunt fetele din echipa de gaming al brandului, #GRLPWR, şi anume: Ana Dumbravă, AlexaTV, Karinul, Adrii Von B, Antonia Nuckle şi Reddysh.

"GRL Power a fost concepută pentru a inspira şi a încuraja fetele să îşi urmeze pasiunea în gaming, în ciuda prejudecăţilor, şi este formată din creatoare de conţinut din gaming, cât şi fete din alte domenii (entertainment, esports), pasionate de gaming. 

Samsung le susţine prin includerea în campanii locale de brand şi participarea la evenimente de gaming, dorind astfel să inspire comunitatea feminină şi să îi dea puterea de a creşte pe mai departe", spun cei de la companie.

Share Your Power este un proiect care se desfăşoară în două etape:

Prima etapă:

- constă într-o serie de interviuri cu fiecare din cele şase creatoare de conţinut din echipa #GRLPWR.

- seria de video-uri, intitulată „Power Stories”, adună poveştile lor despre primii paşi în lumea gaming-ului, obstacolele peste care au trecut, discriminările pe care le-au înfruntat, dar şi despre evoluţia acestui ecosistem, în care fetele pot să se bucure de normalitatea de a juca şi concura, fără să lupte cu prejudecăţi.

- poveştile pot fi urmărite pe YouTube, accesând #ShareYourPower sau pe pagina dedicată campaniei.

A doua etapă:

- timp de 3 zile, Reddysh, Antonia Nuckle şi Adrii Von B îşi provoacă audienţa de pe Twitch în sesiuni live de gaming.

Simona Panait, Head of Marketing, Samsung România & Bulgaria:

"Reprezentarea feminină în gaming este în continuare un aspect de urmărit în România, lucru pe care l-am observat de-a lungul timpului împreună cu echipa Samsung de gameriţe, GRL PWR. 

Astfel, în martie - Luna Femeii - am avut ocazia perfectă de a aduce în atenţie acest subiect, pentru a încuraja viitoarea generaţie de fete şi femei pasionate de jocuri video să se afirme şi să urmeze exemplele reale de succes ale membrelor echipei GRL PWR.

Tehnologia Samsung le oferă sprijinul necesar pentru a face performanţă şi pentru a-şi face vocea auzită. Contribuţia fetelor la industria de gaming din România este una considerabilă, de aceea le dedicăm campania Share Your Power.

Credem că este important să existe un mediu incluziv şi încercăm să contribuim cât mai mult la dezvoltarea lui. Colaborarea cu Cheil | Centrade ne-a permis să amplificăm vocea şi mesajul fetelor din gaming în România."

Petruţa Ciuică, Digital Strategy Head, Cheil | Centrade:

"Platforma #PlayOnWithSamsung dezvoltată de Samsung în parteneriat cu Cheil | Centrade a devenit un reper pentru pasionaţii de gaming din România, oferind un mediu incluziv în care toţi jucătorii sunt acceptaţi indiferent de gen sau vârstă.

Ca reţea cu un ADN digital puternic, Cheil este mândră să fie partenerul în comunicare al acestei platforme şi să dezvolte campanii precum Share Your Power, care susţin şi promovează femeile din industria de gaming din România.

Ne bucurăm că proiectul #PlayOnWithSamsung a fost recunoscut de-a lungul timpului prin premii importante câştigate la festivaluri, cum ar fi Aur la Romanian PR Awards (2022), Best Gaming Comunicator (2021) şi multe alte premii."

Denisa Armaşu, Group Creative Director, Cheil | Centrade:

"Share Your Power este a doua campanie Samsung lansată în decurs de o lună, realizată de femei, împreună cu femei, pentru femei, lucru de care sunt extrem de mândră.

Marketingul digital şi Gaming-ul se completează reciproc, iar din punct de vedere creativ acest lucru ne oferă posibilităţi infinite de a construi proiecte complexe, care să aducă plus valoare brandurilor şi consumatorilor, cum ar fi: live streaming, campanii cu influenceri, campanii în Social Media, strategii digitale şi creative, materiale audio-video (...)."

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus