Skip to main content

Cine va vinde publicitate pe platforma SkyShowtime care din acestă săptămână va avea şi un abonament cu reclame

 
Cine va vinde publicitate pe platforma SkyShowtime care din acestă săptămână va avea şi un abonament cu reclame

UPDATE. Începând din 23 aprilie, SkyShowtime scumpeşte abonamentul lunar, dar vine şi cu o variantă de abonament cu reclame, devenind astfel prima platformă de streaming care lansează în România o astfel de opţiune. 

Publicitate

În acest context, compania a anunţat cu cine va lucra pe partea de vânzări de publicitate. Este vorba despre Paramount Advertising International care va gestiona vânzările de publicitate ale SkyShowtime pe toate pieţele pe care acesta este prezent.

Paginademedia.ro a solicitat informaţii despre colaborarea companiei cu clienţii din România. Vom adăuga informaţiile de îndată ce le vom primi. 

„Prin acest parteneriat, SkyShowtime şi divizia globală de vânzări de reclame a Paramount vor oferi celor mai importante agenţii de publicitate din lume acces unitar la publicitate premium în peste 20 de pieţe europene”, anunţă compania.

Abonamentul Standard cu reclame va avea, în medie, între patru şi cinci minute de reclame pe oră. Prin comparaţie, un post de televiziune clasic poate da (potrivit legii audiovizualului) în jur de 12 minute de reclame pe oră, fără să se ia în considerare şi promourile de post pentru emisiuni sau filme. 

În plus, reprezentanţii ShyShowtime au declarat pentru Paginademedia.ro în luna februarie, că „Nu vor fi reclame în timpul navigării în biblioteca de servicii, dar va exista o combinaţie de reclame pre-roll şi mid-roll pentru clienţi, în timp ce aceştia  vizionează serialul sau filmul ales. Nu va exista publicitate în timpul divertismentului pentru copii.”

Iată cum vor arăta planurile tarifare ale SkyShowtime începând din 23 aprilie: 

  • Abonamentul SkyShowtime Standard cu reclame va costa 3,99 de euro, atât cât este şi în prezent cel fără reclame. Acest abonament va fi disponibil din 23 aprilie. Standard cu reclame, pe un an, va fi 30,99 de euro.
     
  • Abonamentul SkyShowtime Plus, fără reclame, se va scumpi de la 3,99 de euro, la 5,99 de euro, tot din 23 aprilie. Standard Plus pe un an va fi 46,99 de euro.  

De menţionat că toţi cei care sunt deja abonaţi vor trece automat la abonamanetul de 5,99 de euro. Cei care au parte de oferta de la lansare a platformei vor beneficia în continuare de 50% reducere la abonament. 

UPDATE. Într-un răspuns pentru Paginademedia.ro, reprezentanţii Paramount au explicat că echipa Paramount Advertising International care deserveşte ţările din Europa Central şi de Est are biroul în Varşovia, Praga şi Budapesta, iar în săptămânile care urmează vor fi anunţaţi şi  partnerii locali cu care vor lucra în România. 

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a declarat:

„Încă de la început, conceptul SkyShowtime a pornit de la a oferi valoare, dar şi de la garanţia unui divertisment de calitate la un preţ excelent.

Lansarea abonamentului susţinut de reclame este următorul pas în evoluţia serviciului nostru, într-un moment în care oamenii caută mai multe opţiuni şi flexibilitate. Ne bucurăm să fim primul serviciu de streaming care le oferă consumatorilor de pe toate pieţele noastre o opţiune susţinută de reclame."

Directorul de afaceri al SkyShowtime, Hristina Georgieva, a declarat:

„Suntem încântaţi să colaborăm cu Paramount pentru acest contract exclusiv, înainte de lansarea noului nostru abonament susţinut de reclame. Pe lângă faptul că oferim membrilor noştri posibilitatea de a alege, atragem o nouă sursă de venit pe toate pieţele noastre."

Lee Sears, Preşedintele diviziei de vânzări publicitare pe pieţele internaţionale din cadrul Paramount, a declarat:

„Valorificând relaţiile puternice pe care le avem cu unele dintre cele mai importante agenţii de marketing din lume, beneficiind de oferte incredibile de produse şi tehnologii inovatoare, Paramount Advertising este partenerul perfect pentru SkyShowtime. Vom creşte valoarea pentru partenerii noştri, oferindu-le agenţilor de publicitate posibilitatea să cumpere francize globale, seriale şi filme SkyShowtime, pe lângă bogăţia de conţinut video premium a Paramount, într-un mod cuprinzător şi de impact.”

SkyShowtime are în portofoliu seriale blockbuster precum Yellowstone şi derivatele sale 1883 şi 1923

Ambele abonamente SkyShowtime includ aceleaşi titluri, printre care: Un gentleman la Moscova, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Mayor of Kingstown (S3), Misiune Imposibilă: Răfuiala mortală, Oppenheimer, Paw Patrol: The Movie, Star Trek: Discovery (S1-5), The Envoys (Los Enviados) (S2), Familia Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz, Trolls Band Together şi Veronika.

Noul abonament Standard cu reclame va fi lansat în toate cele peste 20 de pieţe ale SkyShowtime, inclusiv Albania, Andorra, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Norvegia, Ţările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania şi Suedia.
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus