Skip to main content

PARTENERIAT. Concert special ANTON în weekend. Cristi Hrubaru, "Baciu" de la Cargo şi Monica Anghel, invitaţi. Unde găsiţi bilete

 
PARTENERIAT. Concert special ANTON în weekend. Cristi Hrubaru, "Baciu" de la Cargo şi Monica Anghel, invitaţi. Unde găsiţi bilete

PARTENERIAT. Concert special al trupei ANTON în acest weekend. Sâmbătă, 25 februarie, mai exact. Locul: The Pub - Universităţii.

Publicitate

Pe lângă piesele consacrate ale trupei fondate de Ovidiu Anton, se vor cânta imnul oficial Bikers for Humanity, dar şi melodii de pe următorul albulm al formaţiei.

Printre invitaţii speciali care vor cânta în concert: Cristi Hrubaru (Rock FM, Bikers for Humanity), Alin Moise, Monica Anghel şi "Baciu" Adrian Igrişan, de la Cargo.

"Concertul va fi o sărbătoare a rockului şi a prieteniei", spune Ovidiu Anton care, pe 24 februarie, cu doar o zi înaintea concertului, împlineşte 40 de ani.

Rezervări la concertul ANTON, pe ambilet.ro

Ovidiu Anton şi formaţia sa au avut un an plin. Trupa ANTON a lansat primul album - Templul Tăcerii - în vara anului trecut. Tot anul trecut, trupa Anton a apărut pe compilaţia Musink for Humanity, cu piesa Cerneala albastră (care se va cânta, de asemenea, la concert).

Şi tot anul anul, fondatorul Ovidiu Anton a lansat, cu Manic Sinners (Adrian Igrişan, Toni Dijmărescu), albumul King of the Badlands, lansat în toată lumea, prin casa de discuri Frontiers.

Cariera lui Ovidiu Anton este legată de media. Acum vreo 20 de ani, câştiga Şcoala vedetelor, pe TVR. A reprezentat România la Cerbul de aur, în anii 2000. Ceva mai târziu, în 2016, era victimă colaterală a primului mare scandal Eurovision: a câştigat selecţia naţională Eurovision, dar nu a mai ajuns să reprezinte România. De ce? TVR nu şi-a plătit taxele către organizator, iar România a fost descalificată.

La 20 de ani de când a cântat la Şcoala vedetelor o variantă locală a temei din filmul School of Rock, a ajuns să joace rolul principal în musicalul omonim, în România.

 

VIDEO. Poveşti din media: Ovidiu Anton, câştigător de Şcoala vedetelor. Victima primului mare scandal Eurovision

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 20:31 – 22:24, un rating mediu de 10.1 puncte și 27.3% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.5 puncte de rating și 17.5% share. La nivel național, aproape 1.6 milioane de români au urmărit serialul fenomen, iar în minutul de aur, la ora 20:59, aproape 1.9 milioane de telespectatori urmăreau aventurile fierbințenilor.

    Șef sub acoperire a fost pe primul loc în topul audiențelor și a înregistrat 6.3 puncte de rating și 25.5% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.9 puncte de rating și 15.6% cotă de piață.
  • Sabina Sabina
    În fiecare vineri, pe YouTube Survivor, Alex Delea prezintă Camp Log!
  • Sabina Sabina
    PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență în februarie din ultimii 10 ani. Știrile obiective, emisiuni încărcate de informații și invitați de neratat, serialele care aduc cu fiecare episod scene de neuitat, show-uri în care magia talentului nu se poate afla sub acoperire nici măcar în condiții dificile de supraviețuire și weekend-uri pline de emisii care aduc voie bună și cele mai noi vești din domenii diferite.Grila de programe este realizată astfel încât fiecare dintre cei de acasă să poată găsi lucrurile de interes, iar în luna ce tocmai s-a încheiat telespectatorii au ales PRO TV pe parcursul întregii zile.

    Sezonul acesta, grila PRO TV include atât emisiunile îndrăgite precum Vorbește Lumea, La Măruță, Doctor de bine, iLikeIT, SuperSpeed, Apropo TV, serialele atât de apreciate și iubite de public, Las Fierbinți, Lecții de viață și CLANUL, emisiunile Survivor România, Românii au talent, Șef sub acoperire, Batem Palma?, programele zilnice de Știrile PRO TV, urmate de Meteo și Sport, emisiunea de jurnalism de investigație, România, te iubesc, cât și cele mai buni producții internaționale aduse de Filmul PRO.

    Privind comparativ lunile februarie din 2014 și până în prezent, se poate observa faptul că în 2023, PRO TV a înregistrat pe întreaga zi, cel mai bun share din toată această perioadă. Postul a înregistrat un share de 25.2% față de locul 2 care a avut 15.4% și locul 3 care a măsurat 9.9%.

    Pe tot parcursul lunii, la nivel național, peste 8.5 milioane de români au vizionat cel puțin 10 ore la PRO TV, față de locul secund care a înregistrat doar 5.9 milioane. În plus, este de menționat că peste 3.1 milioane de români din rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD au vizionat cel puțin 10 ore PRO TV în februarie, față de locul 2 care a avut peste 2.2 miloane de telespectatori.

    Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, declară: ”Întotdeauna ne propunem să le oferim celor de acasă o diversitate cât mai mare a programelor, astfel încât fiecare să poată regăsi atât informațiile, cât și show-urile de entertainment pe care și le dorește. Faptul că PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență din ultimii 10 ani pentru luna februarie demonstrează că am reușit ceea ce ne-am propus și ne motivează să continuăm cercetările relevante, să analizăm cifrele de piață, să evaluăm oportunitățile existente și să dezvoltăm programele adecvate”.

    Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea!
  • Sabina Sabina
    Au început înscrierile pentru noul sezon Imperiul Leilor.
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Poate învață și Goarna de Media că e mare diferență intre ce ne prezintă ei (Comercial Urban 21-54) și comercialul care contează ( Național 21-54 ESOMAR ABCD) Poate învăța și ei cat înseamnă share la fiecare target in parte. De fapt, de ce ar învăța din moment ce protejează Antena?
  • Sabina Sabina
    Cele mai tari emoții, o stare generală de bine, dansuri spontane, intuiții nemaivăzute... totul într-o altă săptămână la Batem Palma?. Aseară, Cosmin Seleși a încheiat o nouă etapă a show-ului, iar telespectatorii au fost și de această dată cu ochii pe PRO TV în fiecare minut, emisia fiind lider de audiență zi de zi
  • Sabina Sabina
    Românii au talent a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:04. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 13.3 puncte de rating și 44.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.5 puncte de audiență și 11.7% share. De-a lungul difuzării, peste 2.4 milioane de români au simțit emoțiile concurenților care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:25, aproape 3.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe show.
  • Sabina Sabina
    MileCelBatran,cu plăcere.
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Multumim, Sabina!
  • Sabina Sabina
    Aventurile fierbințenilor au poziționat PRO TV pe primul loc în topul audiențelor. Episodul de aseară a înregistrat, în intervalul orar 20:28 – 22:31, un rating mediu de 10.7 puncte și 28.8% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.4 puncte de rating și 17.2% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de români s-au uitat ieri la cel mai iubit serial din România, iar în minutul de aur, la ora 21:12, peste 2.1 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.

    Ediția Șef sub acoperire de joi seară a fost lider de audiență. În intervalul orar 22:32 – 24:02, emisiunea a înregistrat 6.1 puncte de rating și 25.2% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 17.2% cotă de piață.
  • Miluta Miluta
    V-am zis ca paginuta are "contract" cu Antenuta Zero... Iar avem audiente cu Americanii Zero.
    Audientele de joi si sambata, cand Pro spulbera Lia Zero si Umor Sec unde sunt ?
    Oare nu avem voie ? Ca avem "contract" antenist si paginuta nu mai primeste banutii ?

    Apropo, trebuia sa ziceti ca Survivor lider saptamana aceasta, pe comercial national Esomar ABCD (public educat). Dar avem "contract" antenist si nu mai primi banutii daca mentionam acest detaliu
  • Miluta Miluta
    Ha ha ha , înseamnă că pe intervalul America express , a fost lider , nici măcar la pensionari nu mai performati

    Pai asa lidera Antenuta Zero, ca lungeste emisiunile. Ha ha ha ! Lasa ca performeaza Antenuta Zero la pensionari. Cu Marinica, Accesati, Factorati, Adelinari, Liari, Miresici. Ha ha ha !
  • Miluta Miluta
    Negru foarte slab mai performeaza

    Slab ? Pai de vineri nu zici nimic ? Ca, Kanal e peste Antenuta Zero.
  • Miluta Miluta
    Le a prezentat angajata protevista și pe cele de joi , unde Lia prinde bine , nu 3 zile aveți ceva purici , in rest umilință

    Unde le-a prezentat postac ? Ce aberezi ? Eu nu le vad. Unde sunt audientele cu Fierbinti si Sefi ce au spulberat Lia Zero ?
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Ai dreptate, Sabina, numai ca Goarna de Media afla ultima de acest lucru, iar despre audientele pe COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD nici nu se pune problema sa le publice, ca doar n-o sa dea in cap Antenei 1.

Trimite un comentariu

sus