Dragoş Stanca, la al treilea mandat de preşedinte Biroul Român de Audit Transmedia.
BRAT, asociaţie profesională care realizează 12 studii de măsurare a produselor industriei media online, outdoor, print şi radio, şi-a ales noua conducere pentru perioada 2023 - 2025.
Dragoş Stanca a fost desemnat pentru un nou mandat de Preşedinte BRAT (poziţie pe care o ocupă din 2018), dar şi ca reprezentant al mediului online, din pozitia de fondator al companiei Thinkdigital.
Vicepreşedinte BRAT pentru mediul outdoor a fost aleasă Elvira Munteanu, reprezentantă a companiei Universal Solution.
Presa scrisă este reprezentantă la nivel de Vicepreşedinte BRAT de Andrei Ursuleanu, din partea Ringier Romania, iar radioul de Valentin Stirbu de la RCS-RDS.
În Consiliul Director care va coordona activitatea BRAT au mai fost aleşi:
- Andrei Bereandă – PRO TV,
- Stefan Iordache – Publicis Groupe Media Bucuresti,
- Mihai Trandafir – B.V. McCann Erickson,
- Stefan Horobeţ – Antena Group,
- Nicoleta Gruia – Spot Media,
- Maria Ţoghină – Societatea Română de Radiodifuziune,
- Alin Alecu – ARBO Media,
- Raluca Pop – DEFI România,
- Florin Popescu – DespreCopii.com,
- Corina Matei – eAD Interactive,
- Daniela Munteanu – Essence Mediacom,
- Horatiu Gîrbea – Euromedia Group,
- Marius Gheorghe – Media Investment.
Preşedintele BRAT Dragoş Stanca:
„BRAT este rigla care măsoară încrederea în industria media locală – industrie care trebuie să facă faţă unor provocări importante, având o responsabilitate pe măsură. Dacă playerii globali promovează lipsa totală de transparenţă în furnizarea propriilor date, fără să utilizeze măsuratori independente, BRAT face exact opusul – oferind întregii industrii şi tuturor celor interesaţi cifre corecte, auditate în mod etic.
Un efort logistic şi financiar major pe care sperăm că marii investitori în publicitate îl vor aprecia şi susţine şi în etapa următoare a dezvoltării organizatiei.”
Arina Ureche, Director Gen. BRAT.
„BRAT continuă misiunea sa şi ne bucurăm ca am reuşit sa lansăm noi studii – precum SAO - mărusarea audienţei outdoorului static şi digital, sau monitorizarea investitiilor în zona de influencer marketing.
In mandatul ce tocmai s-a incheiat, BRAT a reusit să joace un rol important în chestiuni esenţiale pentru industrie, de la suportul oferit media în timpul pandemiei, până la asistenţa în constituirea unui organism de gestiune colectivă a drepturilor editorilor publicaţiilor de presă. BRAT a implinit anul acesta 25 de ani, consider că avem atat maturitatea, cat şi energia necesare, să continuăm dezvoltara organizaţiei cu cel puţin aceeaşi viteză!"
BRAT reuneşte 160 de membri din industrie (publisheri, clienţi, agenţii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori şi organizatori de evenimente).
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii