Skip to main content

Narcis Anton, numit Digital & Content Distribution Manager al Ringier România

 
Narcis Anton, numit Digital & Content Distribution Manager al Ringier România

Rol nou la Ringier. Compania îl numeşte pe Narcis Anton in funcţia de Digital & Content Distribution Manager al Ringier Romania Media, incepand cu 1 august, 2024. Narcis Anton era deja parte din companie încă din 2022, însă avea funcţia de Digital Marketing Manager. 

Publicitate

Cu o experienţă de peste 12 ani în marketing & sales, Narcis Anton a deţinut funcţiile de Head of Sales si Marketing Manager la HotNews, înainte de a se alătura Ringier România. 

Din poziţia de Digital & Content Distribution Manager al Ringier România Media, pe care o va ocupa incepand cu 1 august, el îi va raporta direct lui Andrei Bereandă, devenit recent Managing Director al Ringier România Media.

Andrei Bereandă, pentru PaginadeMedia.ro:

„Apariţia acestei noi poziţii in organigrama Ringier România Media serveşte obiectivului de transformare digitală a companiei, pe care actuala echipa şi l-a asumat. Este încă un semnal clar ca avem planuri ambiţioase, care vizează o construcţie complet nouă, aptă să răspundă noilor tendinţe în business şi dinamicii nevoilor de consum.”

Iată care sunt principalele responsabilităţi pe care Narcis si le asumă, in noul rol:

  • Dezvoltarea şi implementarea unor strategii cuprinzătoare de distribuţie a conţinutului, pe canale proprii (owned channels), plătite (paid channels) si prin intermediul parteneriatelor media (earned channels), pentru a ajunge la publicul ţintă şi a îndeplini obiectivele de trafic ale companiei
     
  • Optimizarea platformelor - monitorizarea şi optimizarea continuă a performanţei conţinutului, pe diverse platforme (websites, social media/SoMe, newslettere, platforme terţe), pentru a maximiza vizibilitatea, traficul şi engagement-ul
     
  • Diversificarea audienţei si dezvoltarea segmentelor de audienţă existente - utilizarea datelor şi a informaţiilor despre public, pentru a identifica noi oportunităţi de creştere, a personaliza recomandările de conţinut şi a construi comunităţi loiale, în jurul brandurilor din portofoliu
     
  • Parteneriate de conţinut - identificarea şi stabilirea de parteneriate strategice cu editori relevanţi, influenceri şi platforme, pentru a extinde aria de acoperire a conţinutului şi promovarea încrucişată a acestuia
     
  • Analiza performanţei conţinutului - analizarea datelor privind performanţa conţinutului, pentru a evalua eficacitatea eforturilor de distribuţie, a identifica tendinţele şi a lua decizii bazate pe date, pentru optimizarea strategiilor viitoare
     
  • Tehnologii emergente - ancorarea in tendinţe, în ceea ce priveşte distribuţia de conţinut, algoritmii de SoMe şi tehnologiile de publishing digital, in vederea conservării avantajului competitiv
     
  • Strategii de monetizare - colaborarea cu echipele de advertising sales & marketing, pentru a dezvolta şi implementa strategii de monetizare a conţinutului, care să ajute echipa de digital sales, în atingerea obiectivelor de distribuţie
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus