Skip to main content

Spovedania lui Dorian Popa: “Fix trei firfirei. 90.000 de euro am luat de la păcănele şi mi-au ieşit pe nas. Acum îmi pare rău”.

 
Spovedania lui Dorian Popa: “Fix trei firfirei. 90.000 de euro am luat de la păcănele şi mi-au ieşit pe nas. Acum îmi pare rău”.

Dorian Popa şi păcănelele. Cât a luat pentru reclamă la păcănele? "Trei firfirei!" Trei firfirei, adică 90.000 de euro. "Mi-au ieşit pe nas", spune Popa acum.

Publicitate

Dorian Popa a vorbit, la podcastul Sub Capotă, despre colaborările sale cu branduri, despre cum au schimbat influencerii piaţa de publicitate şi despre „decăderea televiziunii”.

„Am învăţat o lecţie. Nu vreau să spun că regret”.

Întrebat dacă regretă vreo asociere cu vreun brand, Popa, care are peste 2,3 milioane de abonaţi pe YouTube, a spus:

„E mult spus regret pentru că vreau să cred că nu regret nimic în viaţa mea şi că Doamne-Doamne m-a învăţat să fac lucrurile aşa cum a crezut el, ca să mă modeleze. Normal că sunt câteva colaborări după care am tras. (...)

Îmi pare rău că am apucat să iau fix trei firfirei, i-am numit eu, dar nici mai mult nici mai puţin de 90.000 de euro de la nişte păcănele, le ştie toată lumea şi mi-au ieşit pe nas.”

El a mai spus că, deşi în prezent „se încasează milioane de euro” din astfel de colaborări, el a avut parte de critici dure pentru suma primită atunci:

„Dar eu cu ai mei 90.000 am pătimit, dar nu mai contează. Dumnezeu mie mi-a arătat că eu nu pot face asta, am înţeles, am greşit. Nu vreau să spun că regret, pentru că mi-am învăţat o lecţie.”

Amintim că în urmă cu doi ani, inflencerul care are ca public inclusiv minori, a fost aspru criticat pentru că şi-a asociat imaginea cu reclame la jocurile de noroc. 

„Reclamele acum au suflet”

Dorian Popa a vorbit şi la modul general despre reclamele din social media şi diferenţa faţă de televiziune:

„Reclama din social media a adus cea mai mare schimbare din lumea reclamei. Oamenii devin empatici la reclamă, fiindu-le comunicate de un om pe care îl iubesc.

Asta e diferenţa dintre o reclamă din social media şi reclama la televizor. (...) Social media a schimbat foarte mult lumea reclamei. Reclamele acum au suflet.”

„I’m sorry, television...”

În opinia lui Dorian Popa, televiziunile pierd teren pentru că bugetele de publicitate s-au mutat în online:

„Piaţa de publicitate nu a scăzut, bugetele s-au mutat. I’m sorry, television, aţi făcut cărţile ani de zile.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus