Dentsu Creative, agenţia de creaţie a grupului de comunicare de marketing dentsu, anunţă o nouă echipă creaţie. Astfel, au fost create noi poziţii de conducere în domeniile graphic design, copywriting, creaţie de conţinut, design şi client management, anunţă agenţia.
Noile nume care s-au alăturat agenţiei de creaţie sunt Răzvan Mitoiu, pe poziţia de Head of Design, Ana Ciobotaru, Head of Copy, şi Delia Mija, Head of Art.
Echipa de Client Solutions este condusă de Carmen Simion, care a trecut pe poziţia de Client Partner.
De asemenea, echipa Dentsu Creative a fost completată cu o nouă poziţie, de Head of Content, echipa fiind condusă de Elena Mitan. Această echipă coordonează managementul prezenţei clienţilor în social media, producţia de conţinut pentru social media, dezvoltarea de concepte pentru campaniile de influencer marketing, precum şi execuţia şi crearea de conţinut pentru toate platformele.
Marius Tianu, directorul de creaţie al dentsu Southeast Europe, care în aprilie 2022 s-a alăturat companiei pentru a construi un nou serviciu creativ, a declarat:
„Noile noastre competenţe, noua structură şi noul mod de lucru îi ajută pe profesioniştii noştri să-şi utilizeze la maximum adevăratul potenţial creativ. Există un echilibru pe care l-am atins în noua noastră echipă operativă: gradul redus de birocraţie, combinat cu un sprijin adecvat pentru profesioniştii noştri creativi, reprezintă un atu într-un mediu de afaceri volatil, deoarece suntem o echipă rapidă, agilă şi cât se poate de eficientă.”
Radoslav Nedelchev, Country Manager pentru România, consideră că soluţiile creative moderne sunt o necesitate fundamentală pentru a satisface nevoile clienţilor dentsu din ţară:
„Creativitatea este ceea ce urmează. Creativitate în media, creativitate în prelucrarea de date, creativitate cu privire la modul în care clienţii îşi folosesc puterea pentru a face bine. Suntem aşadar încântaţi să ne completăm echipa de creaţie cu noi colegi care vin cu un set divers de talente, şi să introducem cultivarea propriei resurse umane pentru poziţii noi deschise în cadrul grupului, pentru a ne gândi în permanenţă la viitor, pentru a lărgi constant limitele a ceea ce este posibil şi a contesta status quo-ul din marketing.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro