Ghid despre reciclare. Compania de retail Kaufland şi publicaţia Times New Roman anunţă lansarea unui ghid despre reciclare. Inititulat „Reciclomanii”, ghidul este în colaborare cu site-ul de satiră Times New Roman şi îşi propune să promoveze colectarea separată a deşeurilor.
Proiectul are scopul de a aduce „în prim-plan diversele atitudini şi comportamente legate de colectare ale românilor, îmbinând informaţiile utile cu umorul caracteristic Times New Roman.”
Articolele vor fi publicate săptămânal, pe tot parcursul anului 2024, pe site-ul publicaţiei.
Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România:
„Reciclomanii subliniază un adevăr esenţial: indiferent de metoda aleasă, fiecare acţiune contează în lupta împotriva poluării şi a degradării mediului.
Prin umor şi satiră, proiectul ne reaminteşte că, în ciuda diferenţelor, avem un obiectiv comun: un viitor mai verde pentru generaţiile viitoare”.
Redacţia Times New Roman:
„S-ar putea să vă şocheze vestea, dar o redacţie de umor produce foarte multe sticle goale de bere, aşa că suntem deja învăţaţi cu reciclarea şi diferitele moduri de a o practica. De ce n-am împărţi din înţelepciunea noastră?
În plus, majoritatea redactorilor TNR locuiesc încă pe Terra, aşa că avem tot interesul ca planeta asta să suporte viaţa în continuare, măcar până termină Vasile nava interstelară pe care o construieşte în secret la el la ţară”.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro