Skip to main content

GroupM îşi schimbă numele în WPP Media. Mutare strategică pe piaţa de media

 
GroupM îşi schimbă numele în WPP Media. Mutare strategică pe piaţa de media

Group M, una dintre cele mai mari reţele de media din România, trece printr-un rebranding şi îşi va schimba numele în WPP Media. Schimbarea vine în contextul consolidării serviciilor media ale grupului WPP la nivel local. 

Publicitate

Potrivit companiei, prin consolidarea capabilităţilor sale media, sub unicul brand WPP Media, „organizaţia propune o soluţie complexă, fluidă şi data-driven, adaptată proceselor tehnologice specifice peisajului media, atât la nivel global, cât şi local.”

Cristina Ştefan, CFO WPP Media:

„Suntem într-un moment strategic de anvergură pentru operaţiunile din România, în care consolidăm amploarea şi profunzimea expertizei şi resurselor noastre globale, tehnologiile adaptate nevoilor curente, precum şi know-how-ul profund pe care îl avem la nivelul pieţei locale.

Noul brand WPP Media este un angajament pentru o ofertă media inovativă, în sprijinul brandurilor pe care le susţinem să creeze impact şi să obţină rezultate tangibile pentru business.”

Rebrandingul local este part dintr-un proces mai amplu care a început la nivel mondial încă din luna mai a acestui an.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus