Schimbare în numele platformei de streaming HBO Max, lansată în urmă cu doar trei ani. HBO, unul dintre cele mai puternice branduri de televiziuni de filme, care a dat titluri celebre precum Game of Thrones, VEEP, Sex and The City sau Sopranos, dispare din numele platformei HBO Max, au anunţat reprezentanţii companiei într-o conferinţă de presă. Va rămâne doar „Max”.
Noul „Max” va fi lansat pe 23 mai în SUA, şi va integra şi conţinut de pe Discovery+, au anunţat reprezentanţii Warner Bros Discovery în cadrul unei conferinţe la care a avut acces şi Paginademedia.ro, online.
În România, platforma va fi disponibilă din 2024, însă nu a fost anunţată încă o dată exactă şi nici informaţii legate de preţurile abonamentelor.
Noua platformă va avea şi un abonament, mai ieftin, cu reclame.
ÎN SUA vor fi trei planuri tarifare:
- Varianta cu reclame, la 9,99 de dolari, cu calitate HD, ce permite vizionarea simultană pe două dispozitive.
- Varianta fără reclame, ce permite vizionarea pe două dispozitive, la 15,99 de dolari.
- Varianta fără reclame, cu 4K/HDR, ce permite vizionarea pe patru dispozitive, va fi 19,99 de dolari.
HBO Max a fost lansată în SUA în anul 2020, iar în România a fost lansat în 2022, în luna martie.
Anunţul companiei vine la un an de la fuziunea dintre Warner Media şi Discovery, într-o nouă companie condusă de David Zaslav, cel care în trecut a condus Discovery.
Warner Bros Discovery are un total de 96,1 milioane de abonaţi în întreaga lume, pe platformele HBO, HBO Max şi Discovery+.
Ce au mai anunţat reprezentanţii HBO Max:
Reprezentanţii companiei au anunţat că au în pregătire un nou serial The Big Bang Theory, cu acelaşi producător, Chuck Lorre, cel care a fost şi în spatele faimoasei serii de pe CBS.
Totodată, Max va lansa şi un serial inspirat din faimoasa serie de romane Harry Potter.
Max este destinaţia pentru producţiile HBO Originals, filmele Warner Bros., Max Originals, universul DC, Harry Potter.
Va avea o ofertă extinsă de conţinut pentru copii şi programe din categorile food, home, reality, lifestyle şi documentare de la branduri precum Discovery Channel, TLC, HGTV, Food Network, ID şi multe altele.
„De la cei mai mari supereroi la campioni reali; de la drame care modelează cultura până la divertisment care modelează gusturi; de la tărâmuri fantastice până la cele mai reale dintre lumi, Max va oferi o gamă de opţiuni de neegalat”, a declarat JB Perrette, Preşedinte şi CEO, Global Streaming & Games, Warner Bros. Discovery. „Acest brand nou aduce o schimbare importantă de la două produse, HBO Max şi discovery+, către gama noastră mai largă de conţinut. În timp ce fiecare dintre aceste servicii a oferit ceva extra pentru utilizatori, Max va avea o gamă mult mai largă de opţiuni de calitate pentru toată lumea.”
Max vine şi cu un nou logo, de data aceasta pe un fundal de culoare albastră
Elemente din aplicaţia Max din SUA:
- Premium Video Playback: o nouă experienţă de redare video le va oferi utilizatorilor videoclipuri fluide şi cinematografice, oriunde şi oricum preferă să vizioneze. Indiferent dacă îşi urmăresc favoritele, vizionează offline din mers sau se se uită seara la cel mai nou episod din producţia preferată.
- Personalizare: Max va extinde personalizarea dincolo de pagina principală, oferind o experienţă diferenţiată şi de înaltă performanţă pentru fiecare utilizator din întreaga platformă. Prin creşterea semnificativă a investiţiei în învăţarea automată, menţinând în acelaşi timp o voce editorială, Max va oferi o abordare unică, atât umană, cât şi automată, care va ajuta la evidenţierea celui mai bun conţinut pentru utilizatori.
- Kids Experience: La lansare, Max va introduce un profil implicit de copii pentru abonaţii noi, împreună cu controlul parental însoţitor. Părinţii pot alege să personalizeze setările şi să selecteze limitarea conţinutului pentru profilul copiilor în funcţie de evaluări: copii mici (tv-y), copii mari (tv-y7, tvy7-fv), copii mari plus (tv-g, g), preadolescenţi (tv-pg/pg) sau adolescenţi (tv-14, pg-13). Părinţii vor avea, de asemenea, capacitatea de a seta coduri PIN individuale de profil pentru a bloca accesul la profilurile lor de adulţi, precum şi un cod de părinte pentru a-şi bloca copiii în experienţa Max kids.
- Navigare simplificată: Max lucrează mai mult, astfel încât spectatorii să nu fie nevoiţi. Categoriile optimizate, paginile îmbunătăţite cu detaliile conţinutului, comenzile rapide, hub-urile dedicate brandurilor şi caruselurile tematice de conţinut fac explorarea aplicaţiei şi descoperirea de noi interese mai uşoară. Designul actualizat, împreună cu un motor de personalizare mai bun, îi va ajuta pe consumatori să găsească şi să descopere rapid ce e mai bun din ceea ce caută.
- 4K UHD: planul tarifar Ultimate Ad-Free va avea un catalog extins de conţinut disponibil în 4K UHD, inclusiv programe cheie, cum ar fi Game of Thrones, The Last of Us, Harry Potter, Lord of the Rings, The Dark Knight Trilogy şi multe altele. Toate filmele Warner Bros. lansate în acest an şi în viitor vor fi, de asemenea, disponibile în 4K UHD atunci când vor ajunge pe Max după cinema.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro