Televiziunea History Channel, prezentă în România de mai mulţi ani, vine de astăzi cu o schimbare de logo, cu „un aspect mai proaspăt şi mai rafinat”, anunţă reprezentanţii postului.
Design-ul actualizat şi identitatea vizuală a televiziunii în regiunea EMEA fac parte dintr-o campanie globală de împrospătare a brand-ului, care a fost iniţiată de A+E Networks în SUA.
„Noua identitate vizuală a History Channel îmbină în mod creativ două versiuni ale literei H, una plasată în interiorul celeilalte – simbolizând ideea de a scoate la suprafaţă adevărata poveste şi încurajarea celor curioşi de a descoperi istoria din jurul lor”, spun reprezentanţii televiziunii despre noua transformare.
„H”-ul exterior este o reminiscenţă la logo-ul anterior ce îmbrăţişează accente moderne, în timp ce liniile subţiri din „H”-ul interior formează baza unei noi identităţi ce face uz de animaţii rapide, imagini vii şi mişcări energice.
Heather Jones, Chief Creative Officer EMEA şi General Manager pentru Marea Britanie la A+E Networks EMEA:
„Mixul de programe accesibile, atractive, informative şi distractive este o combinaţie câştigătoare ce a rezonat cu telespectatorii noştri de ani de zile. Modernizarea brand-ului History Channel va contribui la trecerea spre următoarea etapă de succes internaţional”
FOTO&VIDEO. Logoul History Channel înainte şi după transfromare
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro