Skip to main content

Grupul HotNews, scrisoare către agenţiile de publicitate: „Creştere de audienţă medie zilnică de 73% faţă de acum 6 luni”. Mesajul integral

 
Grupul HotNews, scrisoare către agenţiile de publicitate: „Creştere de audienţă medie zilnică de 73% faţă de acum 6 luni”. Mesajul integral

Grupul care editează site-urile HotNews şi Golazo a trimis un (nou) mesaj agenţiilor de publicitate. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, textul scrisorii trimise către publicitari.

Publicitate

Ce spune grupul ZYX (numele companiei care editează HotNews). Pe scurt, vorbeşte despre creşterile site-ului, după ce acesta a trecut sub coordonarea editorială a lui Cătălin Tolontan.

Faţă de acum şase luni, scrie Hotnews către publicitari, Hotnews a înregistrat o creştere a numărului de unici de 73%, după medi pe zi (septembrie vs. aprilie 2024). Totodată, în perioada iulie - septembrie 2024, audienţa medie zilnică a site-ului HotNews, măsurată în unici, a crescut cu 41% faţă de iulie-septembrie 2023, arată scrisoarea intrată în posesia Paginademedia.ro.

Răzvan Ionescu, publisher şi acţionar ZYX, în mesajul către publicitari:

”Grupul ZYX continuă să pună pariu pe jurnalismul de calitate, la standarde europene. Rezultatele ne dovedesc şi nouă, şi partenerilor noştri că drumul acesta e corect. Nu doar că cifrele BRAT arată că HotNews este printre siteurile cu cea mai mare creştere în acest an important, cu alegeri, procese democratice vitale, dar se mai întâmplă ceva.

Oricine poate vedea clasamentul zilnic al primelor 100 de articole din online-ul românesc. HotNews punctează foarte sus, cu articole de substanţă, cu investigaţii, reportaje, cu politică externă, cu dezvăluiri de mare impact pentru agenda publica. Cine se uită pe acest top va vedea că se dărâmă mitul conform căruia nu poţi face audienţă decât cu horoscop, cu declaraţii frivole fără relevanţă publică, cu fapt divers sau, mai mult, cu titluri clickbait”.

Este al doilea mesaj trimis de HotNews către publicitari.

În urmă cu câteva luni, HotNews a mai trimis o scrisoare către agenţiile de publicitate. Paginademedia.ro a prezentat în exclusivitate scrisoarea, care puncta nevoia de susţinere a jurnalismului independent, într-o perioadă în care şi "nevoia publicului românesc de a fi corect informat e mai mare decât oricând în ultimii 30 de ani". Şi în care "9 din 10 euro merg în afara industriei locale."

Citeşte şi: EXCLUSIV. Acţionarul HotNews şi publisherul proiectului, mesaj către publicitari: "E timpul ca proiectele curate să fie şi mai mult încurajate. Avem nevoie unii de alţii mai mult ca oricând". Scrisoarea integrală

Citeşte şi: SPECIAL. VIDEO. Primul interviu acordat de Cătălin Tolontan după înţelegerea cu HotNews

Mesajul integral trimis de HotNews agenţiilor de publicitate:

Grupul de presă ZYX, editorul siteului HotNews, anunţă că, după 6 luni de la creşterea echipei editoriale şi investiţii în platforma tehnică a produsului, publicaţia are o creştere de audienţă, măsurată pe media cititorilor pe zi, pe date BRAT, de 73% cititori unici septembrie vs aprilie 2024.

De asemenea, în perioada iulie - septembrie 2024, audienţa medie zilnică a siteului HotNews, măsurată în unici, a crescut cu 41% faţă de iulie-septembrie 2023.

”În aceeaşi perioadă, am pornit siteul de sport Golazo, un produs de mare calitate, şi avem un parteneriat cu siteul independent de investigaţii Snoop, autorul, printre altele, al investigaţiei despre profesorul Alfred Bulai”, declară Răzvan Ionescu, publisherul ZYX Group.

”Grupul ZYX continuă să pună pariu pe jurnalismul de calitate, la standarde europene. Rezultatele ne dovedesc şi nouă, şi partenerilor noştri că drumul acesta e corect. Nu doar că cifrele BRAT arată că HotNews este printre siteurile cu cea mai mare creştere în acest an important, cu alegeri, procese democratice vitale, dar se mai întâmplă ceva.

Oricine poate vedea clasamentul zilnic al primelor 100 de articole din online-ul românesc. HotNews punctează foarte sus, cu articole de substanţă, cu investigaţii, reportaje, cu politică externă, cu dezvăluiri de mare impact pentru agenda publica. Cine se uită pe acest top va vedea că se dărâmă mitul conform căruia nu poţi face audienţă decât cu horoscop, cu declaraţii frivole fără relevanţă publică, cu fapt divers sau, mai mult, cu titluri clickbait”, a mai spus Ionescu.

 

 

 

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus