
Inna, Chef Florin Dumitrescu şi Horia Tecău sunt vedete în cea mai nouă campanie ce marchează cinci ani de la lansarea aplicaţiei Lidl Plus. Campanie este semnată de McCann World Group România şi are ca slogan „Plusul care contează, pentru că ştii că merită”
„Lidl Plus reprezintă mai mult decât oferte şi preţuri, pune accentul pe ceea ce contează cu adevărat în viaţă: siguranţă, încredere şi posibilitatea de a-ţi transforma visurile în realitate. La 5 ani de la lansare, celebrăm acest parcurs printr-o campanie nouă, alături de Chef Florin Dumitrescu, INNA şi Horia Tecău şi de milioane de utilizatori care au ales să ne includă în viaţa lor de zi cu zi”, a declarat Ioana Radu, Marketing Director Lidl România.
Spotul TV surprinde „plusul” care contează în viaţa fiecăruia, spun reprezentanţii retailerului:
-
Pentru Florin Dumitrescu, momentul special este „cooking show-ul de acasă” alături de familie.
-
Pentru INNA, relaţia cu fanii şi, simbolic, cu iguana Iggy.
- Pentru Horia Tecău, energia dedicată inspirării noii generaţii de sportivi.
„Plusul care contează e despre emoţie, despre legături reale şi despre a da mai departe ceea ce contează. Şi întotdeauna acest plus porneşte dintr-un gest simplu: deschizi aplicaţia Lidl Plus”, spune Adrian Rusu, ECD McCann Worldgroup România.
Pentru a marca momentul, Lidl a lansat şi un concurs aniversar. Fiecare cumpărătură de minimum 70 de lei aduce un punct în aplicaţie. La 5 puncte, clienţii intră automat în tragerea la sorţi pentru unul dintre cele 5 BMW-uri Seria 5, dar şi pentru alte premii.
Aplicaţia Lidl Plus, lansată în 2019, oferă reduceri, concursuri şi beneficii la cumpărături.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro