Skip to main content

Din marketing şi publicitate, la şefia eMag. Irina Pencea este noul General Manager al magazinului online

 
Din marketing şi publicitate, la şefia eMag. Irina Pencea este noul General Manager al magazinului online

Schimbare la conducerea eMag, cel mai mare magazin online românesc, şi unul dintre cei mai mari investitori pe zona de publicitate.

Publicitate

Irina Pencea, care s-a alăturat eMag la conducerea marketingului în urmă cu doar opt luni, a fost numită în rolul de General Manager al eMag România. 

Ea preia funcţia de la Tudor Manea care este Grup CEO al eMag. 

„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem şi cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potenţial mare de creştere a comerţului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm şi mai mult pe crearea de sinergii între investiţiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii şi infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienţilor.

După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât şi General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenţei în marketing şi experienţei în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulţi clienţi care să cumpere mai des de la eMAG şi să fie mai fericiţi cu alegerea lor”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.

Din poziţia de Grup CEO, Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune, anunţă compania.

Reprezentanţii eMag anunţă noua numire la capătul a trei ani de investiţii în tehnologie şi infrastructură pentru servicii, precum şi în creşterea gamei de produse cu ajutorul comercianţilor din Marketplace.

„Din noul rol, Irina Pencea se va concentra asupra traducerii acestor investiţii în beneficii pentru clienţi, care duc la creşterea adopţiei eMAG ca platformă universală de shopping”, anunţă reprezentanţii platformei de shopping într-un comunicat. 

Irina Pencea:

„După mulţi ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG şi echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului.

Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini şi pune în practică, alături de echipă, noi modele de creştere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la graniţe, inflaţie – şi are mai mult discernământ în a alege soluţia de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât şi preţuri cât mai bune şi servicii care să îi simplifice experienţa de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerţului online în România să popularizăm soluţia de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context.”

Irina Pencea are o pregătire academică în marketing şi şi-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agenţiile independente de publicitate de succes din România şi a contribuit la construcţia mai multor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie.

Sub coordonarea sa, eMAG a lansat anul trecut o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria). 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus