Televiziunea Jim Jam a introdus un sistem de iconiţe care să-i ajute pe copii să "descifreze" desenele animate. Să înţeleagă "ce vrea să spună" desenul animat respectiv.
Iconiţele apar în timpul desenelor animate şi marchează ideea principală a desenului animat respectiv. Înainte de fiecare desen animat, există şi un mesaj care atenţionează că filmul conţine acest fel de "rezumat"
Iconiţele au scopul de a atrage atenţia părinţilor, dar şi copiilor asupra mesajului-cheie transmis de conţinutul pe care îl vizionează. Campania este susţinută şi de Digi, care a creat o pagină dedicată.
Pictogramele afişate, categoriile şi lecţiile învăţate într-o anumită poveste, sunt:
- Muncă în echipă (Bob Constructorul, Ricky Zoom)
- Rezolvarea problemelor (Pompierul Sam, Thomas şi prietenii săi)
- Curiozitate (Să ghicim cu Jess, Daisy şi Ollie)
- Natură şi animale (Pettson şi Findus, Pădurarul Leo şi animalele sălbatice)
- Creativitate (Să învăţăm cu Timmy, Conni)
- Familie şi prieteni (Bobiţă şi Buburuză, Ghici cât de mult te iubesc)
Televiziunea Jim Jam este prezentă în peste 100 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Jim Jam s-a lansat în 2006, iar în România, televiziunea beneficiază de feed dedicat din anul 2020.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro