Skip to main content

A căzut semnalul! La emisiunea lui Negru, Kanal D a emis ...negru! La propriu. Ce audienţe a făcut emisiunea?

 
A căzut semnalul! La emisiunea lui Negru, Kanal D a emis ...negru! La propriu. Ce audienţe a făcut emisiunea?

La emisiunea lui Negru, Kanal D a emis ...negru! La propriu. Pe finalul programului Jocul cuvintelor, emisia Kanal D a picat brusc, iar ecranul s-a făcut negru.

Publicitate

S-a întâmplat în jurul orei 23.50, când emisiunea prezentată de Dan Negru era aproape de sfârşit şi urma să fie anunţat câştigătorul ediţiei.

Kanal D a avut emisia întreruptă mai bine de o oră. Abia în jurul orei unu noaptea, Kanal D a emis din nou. Nu a reluat programul lui Dan Negru de unde era, ci a difuzat reluarea programului de ştiri. Motivul întreruperii emisiei ar fi fost "o defecţiune tehnică."

Ce audienţe a avut Jocul cuvintelor la ediţia întreruptă pe final? 

Emisiunea lui Dan Negru a fost urmărită, în medie pe minut, de 670.000 de români. A fost cel mai urmărit program TV pe interval, puţin peste Pro TV (care număra 625.000 de români la Imperiul leilor).

Jocul cuvintelor a avut primul loc şi la oraşe, cu o audienţă care s-a apropiat de 400.000 de telespectatori, cu aproape 100.000 peste Pro TV.

Pe publicul comercial, Negru a fost cu Jocul cuvintelor pe poziţia a treia, după Pro TV (cu aproape 200.000 de telespectatori) şi Antena 1.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 669.000 3.8 13.5
2 Pro TV 624.000 3.5 12.6
3 Antena 1 424.000 2.4 8.6
4 Romania TV 321.000 1.8 6.5
5 Antena 3 299.000 1.7 6.0
6 National TV 292.000 1.7 5.9
7 Pro Arena 273.000 1.6 5.5
8 Prima TV 188.000 1.1 3.8
9 Antena Stars 157.000 0.9 3.2
10 Digi 24 141.000 0.8 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 385.000 4.0 14.3
2 Pro TV 294.000 3.1 10.9
3 Antena 1 236.000 2.5 8.8
4 Romania TV 189.000 2.0 7.0
5 Antena 3 184.000 1.9 6.9
6 Pro Arena 177.000 1.9 6.6
7 National TV 137.000 1.4 5.1
8 Prima TV 80.000 0.8 3.0
9 Antena Stars 76.000 0.8 2.8
10 Digi 24 67.000 0.7 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 194.000 4.1 15.9
2 Antena 1 160.000 3.4 13.1
3 Kanal D 123.000 2.6 10.1
4 Pro Arena 93.000 2.0 7.7
5 National TV 77.000 1.6 6.3
6 Romania TV 52.000 1.1 4.3
7 Digi 24 42.000 0.9 3.4
8 Antena 3 38.000 0.8 3.1
9 AMC 34.000 0.7 2.7
10 Antena Stars 30.000 0.6 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    Un pic cam rușinos! De se întâmpla asta măcar pe intervalul reluărilor de noapte, era scuzabil...
    P.S.
    Ce a fost pe PRO Arena? Audiențele sunt foarte mari pentru un post fantomă!!!
  • CH+ CH+
    Măcar pe YouTube ediția de aseară a emisiunii Jocul cuvintelor e disponibilă complet inclusiv ultimele 10 minute nedifuzate la TV din cauza emisiei în negru a Kanal D.
  • Sabina Sabina
    Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a înregistrat 5.3 puncte de rating și 19.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.6 puncte de rating și 12.9% cotă de piață.

Trimite un comentariu

sus