Dogan Media, compania care operează în România Kanal D şi Kanal D2, a achiziţionat un nou fromat de quizz-show. Este vorba despre emisiunea „The Floor”, un format creat de compania olandeză Talpa, anunţă publicaţia worldscreen.com, care o citează şi pe Clara Bomboe, directorul de programe ale Kanal D.
„Suntem foarte încântaţi să adăugăm The Floor formatelor pe care le avem deja. Investim continuu în conţinut de calitate şi suntem deja trendsetteri pe segmentul de quizz-show-uri şi game show-uri, cu câteva producţii de succes. Cred că putem merge la un alt nivel cu dinamicul şi spectaculosul The Floor. Vom avea o echipă internă de producţie experiementată care va lucra pe acest proiect”, a spus Clara Bomboe.
Emisiunea este plănuită pentru toamna aceasta, cu difuzări săptămânale, în prime-time.
Despre format:
100 de pasionaţi de quizz-uri, aşezaţi pe o uriaşă podea LED, fiecare ocupând câte un pătrat, se duelează în cunoştinţe de cultură generală. Fiecare părtrat reprezintă sfera lor de cunoaştere. Scopul este fiecare concurent să încere să cucerească întreaga podea, pentru a câştiga marele premiu.
Un concurent ales aleatoriu îşi provoacă un adversar învecinat la un duel de cultură generală. Câştigătorul unui duel cucereşte pătratul adversarului său, obţinând mai mult teren, iar perdantul părăseşte jocul. După opt episoade, cel care câştigă toate pătratele rămâne cu marele premiu.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro