Skip to main content

VIDEO. KFC a câştigat premiul internaţional Global Grand Effie. Campania, făcută de McCann România

 
Captură YouTube/MRM
Captură YouTube/MRM

Premiu internaţional pentru o campanie românească. Client: KFC. Agenţie: McCann.

Publicitate

Killer Discounts - Câştiguri uriaşe este titlul campaniei KFC care a câştigat Global Grand Effie la cea de-a doua gală a competiţiei internaţionale Global Best of the Best Effies, care a avut loc online.

Campania a fost premiată la categoria Brand Experience-Services şi a fost dezvoltată de grupul McCann Worldgroup Romania şi agenţia de media UM România. "Câştiguri uriaşe" a fost, de altfel, unica nominalizare din România.

Competiţia internaţională din 2022 a fost deschisă tuturor deţinătorilor de Gold şi Grand Effie locali, din toate regiunile şi din toate programele naţionale de Effie (premii care se acordă pentru eficienţa campaniilor publicitare).

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România:

"Am adaugat încă un premiu internaţional în portofoliul KFC Romania, cu o campanie definitorie pentru strategia noastră de marketing (... ) iar acest premiu, pentru un proiect dedicat nişei de gaming, este o reconfirmare a experienţelor unice pe care le oferim clienţilor noştri."

Campania KFC Killer Discounts este parte a strategiei KFC pe segmentul de gaming şi a fost realizată în colaborare cu agenţiile McCann Worldgroup Romania, UM Romania, Nexus Gaming şi Golin România.

Mihai Trandafir, UM Romania Managing Director:

"Şi pentru Media este o mare recunoaştere a strategiei şi a creativităţii româneşti în abordarea unei comunităţi atât de speciale cum este cea de gaming.

Ne bucurăm că am reuşit să dezvoltăm o conversaţie reală între KFC şi gamerii din ţară noastră, fiind implicaţi de la începutul proiectului prin expertiza noastră în comunităţile digitale, precum şi prin engagementul creat în canalele media relevante în cultura lor."

VIDEO. Campania KFC Killer Discounts - Discounturi ucigaşe

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus