Imaginea săptămânii în marketing vine de la Superliga Europei, meci care s-a jucat la Varşovia între Real Madrid şi Atalanta, partidă încheiată cu scorul de 2-0.
Mai precis, Kylian Mbappe, de la Real Madrid, unul dintre cei mai valoroşi jucători de fotbal ai lumii, a fost filmat consumând brandul de apă minerală Aqua Carpatica, lansat de omul de afaceri Jean Valvis, şi care este de câţiva ani în portofoliul Pepsi. Sticlele de Aqua Carpatica n-au fost doar în mâinile lui Mbappe, ci a tuturor jucătorilor de la Real Madrid şi Atalanta, dar şi în sectorul VIP al stadionului.
Cum a ajuns brandul românesc Aqua Carpatica în mâinile unora dintre cei mai buni jucători ai planetei?
Jean Valvis a povestit în exclusivitate pentru Paginademedia.ro cum s-a întâmplat:
„Eu am fost surprins când l-am vazut pe Mbappe cu sticla Aqua Carpatica. Nu a fost nimic pregătit din România”, a povestit Valvis pentru Paginademedia.ro.
Cum a ajuns brandul romanesc acolo?
„Pepsi este acţionar la Aqua Carpatica, încă din 2022, iar brandul nostru e singurul produs de apă din portofoliul Pepsi Worldwide. Este un lucru important. Ceea ce înseamnă că avem distribuţie în Europa.
Cum Pepsi are o legaăură stransă cu UEFA, apa Aqua Carpatica a ajuns la protocol la acel meci. Nu numai Mbappe avea sticla Aqua de 0,5 în mână, erau mai mulţi jucători de la Real.
Chiar dacă noi nu am ştiut nimic în România şi a fost o surpriză plăcută, ceea ce s-a întâmplat e urmarea dezvoltării acestui parteneriat strategic dintre brandul Aqua Carpatica şi Pepsi.
A platit Aqua Carpatica? „Nici vorbă. Nu a fost nimic plătit de noi.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro