Schimbare la vârful postului public TVR 1, care are un nou director. Începând de la 1 februarie, principalul canal al TVR este condus de Diana Onea Pascal, actualul director de programe.
De altfel, după numirea ca director al TVR 1, Diana Onea Pascal rămâne şi pe poziţia de director de programe.
Diana Pascal este angajată a TVR ca producător. Printre altele, s-a ocupat de emisiunea Câştigă România, cu Virgil Ianţu.
Pascal vine în locul Carlei Tompea, care a fost director al TVR 1 pentru doar câteva luni, din noiembrie 2022 şi până acum. Carla Tompea este, în prezent, producător general al TVR 1.
În ultimi ani, pe la conducerea TVR 1 au trecut mai mulţi directori, mandatul fiecăruia fiind, de obicei, foarte scurt - de la câteva luni, la un an. Printre directori: Carla Tompea, Ana Maria Modâlcă, Ruxandra Ţuchel şi Eduard Dârvariu.
Citeşte şi: Şefa postului TVR 1 şi-a dat demisia de la conducerea staţiei
Citeşte şi: Şefi noi la TVR. Cătălin Prisăcariu, noul şef al ştirilor TVR. Ana Maria Modâlcă, fost producător general la Pro TV, este şefa TVR 1
Citeşte şi: Nou director la TVR 1. A fost şeful TVR 2 şi director de programe
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Episodul de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 20:30 – 22:28, un rating mediu de 12.5 puncte și 32.4% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.8 puncte de rating și 17.6% share. La nivel național, aproape 2 milioane de români au urmărit temele filosofice abordate de primarul Vasile și polițistul Robi, iar în minutul de aur, la ora 20:47, peste 2.4 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.
Primul episod Șef sub acoperire din acest sezon a înregistrat aseară, în intervalul 22:29 – 23:59, 8.1 puncte de rating și 31.5% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5 puncte de rating și 19.4% cotă de piață. La nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit transformarea Cristinei Bâtlan, iar în minutul de aur, de la ora 22:29, peste 1.4 milioane de români se uitau la PRO TV.
Intrat pe site-ul Pro si vedeti Survivor lider pe comercial national. Dar nu da paginuta audientele ca se face Antenuta Zero de ras.
Pe pariu ca nu o sa avem audientele de aseara cu Fierbinti si Sefi Acoperiti ? Sigur au sters pe jos cu Lia Zero.
Doar avem "contract" si nu avem voie sa dam audientele. Nu vedeti ca deja avem stire cu Lia Zero ? 1000 de stiri cu serialul de 2 lei. Ha ha ha !
Ca Antenuta Zero. Nu se pricepe la nimica.
Exact ca la Umor Sec. Multa ***. Ha ha ha !
Lider la pensionari. Exact.