Skip to main content

Nume nou în echipa agenţiei Mullen România. Are peste 20 de ani în publicitate. Despre cine e vorba?

 
Anca Iuhas - Head of Strategy Mullen România
Anca Iuhas - Head of Strategy Mullen România

Nume nou în echipa agenţiei Mullen Lowe Group. Este vorba despre Anca Iuhas, care va ocupa funcţia de Head of Strategy.

Publicitate

Anca Iuhas are o experienţă de aproape 20 de ani în publicitate şi a mai ocupat această funcţie la agenţia Ogilvy. Ce responsabilităţi va avea în noua poziţie?

Anca va fi responsabilă de dezvoltarea şi execuţia iniţiativelor strategice. "Expertiza sa contribuie la dezvoltarea soluţiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor şi insights, dar şi a soluţiilor şi activărilor din întreg spectrul marketingului experiential, pe care agenţia le oferă", spun cei de la agenţie.

Experienţa  Ancăi Iuhas acoperă sectoare diverse precum banking, FMCG, pharma, auto şi tobacco, iar knowhow-ul său în strategie include zonele de integrated, digital, advertising şi market research.

 Anca Iuhas, Head of Strategy, Mullen România:

"Sunt bucuroasă că m-am alăturat Mullen, unde am găsit o echipă cu care împărtăşesc valori şi un stil de lucru comun, cu responsabilitate şi exigenţă în tot ceea ce facem, dar şi cu fun.

Sunt pregătită să creştem nivelul de eficienţă a proiectelor, să întărim legăturile dintre brandurile pe care lucrăm şi oamenii pentru care sunt construite. Dar nu oricum, ci prin proiecte cu impact pozitiv în societate, cu respect faţă de oameni şi relevante."

Hortensia Năstase, Vicepresident Group Creative Services, Lowe Group:

"Mullen este o agenţie cu heritage de strategie de brand şi produs creativ bazat pe insights. Ne bucurăm să ne întregim echipa cu un strateg profund, dar modern, curios, şi cu o gândire dinamică.

Expertiza Ancăi completează perfect talentul creativ al echipei noastre. Alături de Path, unitul nostru specializat în analiza şi interpretarea datelor, Anca este pregătită să sprijine strategiile de business şi de comunicare ale clienţilor noştri."

 Anca a contribuit la adaptarea pe piaţa locală a unor branduri globale, dar şi la construirea unor branduri locale. Printre acestea se numără: Farmec, Beiersdorf (Nivea, Eucerin), BRD SG, Bancpost, Napolact, Rompetrol, Petrom, UPC, Biofarm, Amigo, Ag Radio Holding (Kiss FM, Rock FM, Magic FM), Cosmopolitan, etc.

Anca Iuhas, carte de vizită via Linkedln:

  • Vitrina Advertising - Account Manager (2000-2005)
  • Odyssey Communication - Strategic Planner (2006-2010)
  • FCB Global - Strategic Planner (2010-2014)
  • Graffiti BBDO - Senior Strategic Planner (2015-2019)
  • Propaganda Creative Marketing - Senior Strategic Planner (2019-2021)
  • Ogilvy - Head of Strategy (2021-2022)
  • Mullen Lowe Group (2022-prezent)
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus