Parteneriat BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) - Facultatea de Jurnalism. Studenţii, profesorii şi cercetătorii de la Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii Bucureşti vor avea acces online la publicaţiile naţionale şi la emisiunile radio din perioada ianuarie 2011- decembrie 2020, ca urmare a unui parteneriat dintre FJSC şi BRAT.
Într-o postare pe pagina de Facebook, decanul Antonio Momoc a anunţat că Facultatea de Jurnalism va putea prelua gratuit, în format digital publicaţiile print, ziare şi reviste monitorizate de BRAT, dar şi fişierele audio ale emisiunilor radio monitorizate de Biroul Român de Audit Transmedia, în perioada 2011-2020, care vor fi puse la dispoziţia cititorilor bibliotecii FJSC.
Antonio Momoc, decanul Facultăţii de Jurnalism:
"Vă dau vestea că FJSC va transfera cu titlu gratuit de la BRAT publicaţiile print, ziare şi reviste monitorizate de BRAT, şi tot în format digital vom prelua toate fişierele audio ale emisiunilor radio monitorizate de către BRAT între 2011-2020 pe care le vom pune la dispoziţia cititorilor bibliotecii Facultăţii de Jurnalism în scop de cercetare a istoriei presei scrise şi radio (articole ştiinţifice, teze de licenţă, master, doctorat), precum şi de analiză, exemplificare şi ilustrare didactică şi academică.
Parteneriatul cu BRAT va conduce la dezvoltarea altor proiecte de interes pentru studenţii specializărilor jurnalism, publicitate, relaţii publice, având în vedere activitatea BRAT de monitorizare a investiţiilor în publicitatea din presa scrisă, radio şi piaţa de media online."
FJSC va organiza un eveniment în cadrul ediţiilor Serile FJSC, în legătură cu parteneriatul BRAT:
"Vom da mai multe detalii la dezbaterea pe care i-am propus-o lui Dragoş Stanca (preşedinte BRAT, partener ThinkDigital) pentru una din ediţiile Serile FJSCpe care le voi organiza la începutul acestui an.
Arina Ureche a acceptat şi ea invitaţia la facultate. Vom vorbi cu studenţii despre investiţiile responsabile în publicitate şi despre cât de sustenabil financiar (mai) este modelul actual de business al jurnalismului tradiţional", a mai adăugat decanul Facultăţii de Jurnalism, Antonio Momoc.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro