PARTENERIAT. Effie, competiţia care premiază eficienţa în publicitate, a anunţat cine este preşedintele juriului din această ediţie. E vorba despre Věra Sidlova, Director Global Creative Thought Leadership la Kantar.
Printre rolurile anterioare ale lui Věra se numără participarea la juriul Effie din Republica Cehă şi la juriul Effie Europe.
„Věra are experienţă în a îndruma brandurile să se conecteze cu publicul lor în moduri care să genereze un impact real asupra business-ului.
Perspectivele ei au fost esenţiale în modelarea discursului din industrie privind eficienţa creativă, prezentate prin diverse platforme, cum ar fi discuţii, podcast-uri şi articole”, transmit organizatorii competiţiei.
Ce spune Věra Sidlova despre noul rol?
„Am avut ocazia să admir munca de creaţie din România pe scena europeană.
Sunt cu adevărat onorată să am ocazia de a fi preşedinta juriului Effie din România şi de a putea vedea de aproape munca lor creativă şi eficientă.”
Ediţia din 2024 aduce câteva noutăţi. O nouă categorie a fost adăugată
Noutăţile ediţiei din acest an includ o nouă categorie, intitulată GenZ Marketing. Totodată, a crescut numărul de cuvinte din formularul de înscriere, dar în anumite secţiuni, pentru a oferi oportunitatea celor care se înscriu să îşi spună mai bine povestea.
Iată care sunt noutăţile ediţiei 2024:
1. O nouă categorie adăugată: GenZ Marketing
2. Actualizarea definiţiei categoriei Data Drive
3. O campanie poate fi înscrisă în maximum 3 categorii, respectiv o singură categorie de bază (Product/Service Category) şi nu mai mult de 2 categorii speciale. Dacă nu se alege o categorie de bază, atunci campania poate fi înscrisă în 3 categorii speciale
4. Prima rundă de jurizare va dura 10 zile, incluzând 2 weekend-uri
5. Numărul de cuvinte din formularul de înscriere a crescut în anumite secţiuni, pentru a oferi oportunitatea celor care se înscriu să îşi spună mai bine povestea
6. Nicio categorie nu a fost eliminată
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro