REBRANDING. Pepsi are un nou logo şi o identitate vizuală. PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare şi băuturi, anunţă un nou logo şi o identitate vizuală pentru a lansa noul concept al brandului Pepsi.
„Logo-ul şi identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa şi încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual şi incontestabil Pepsi", se arată într-un comunicat de presă
Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online şi în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerţul tradiţional şi modern şi ecommerce.
Ce elemente include noul design?
- Globul Pepsi şi cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte şi pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
- O paletă de culori actualizată introduce albastru electric şi negru pentru a aduce contrast, vibraţie şi o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenţia continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând şi mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
- Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea şi mentalitatea fără reproşuri a brandului.
- Semnătura Pepsi pulse sugerează "ripple, pop şi fizz" Pepsi-Cola prin mişcare. De asemenea, aduce ritmul şi energia muzicii, o parte esenţială şi continuă a moştenirii Pepsi.
FOTO. Noul logo Pepsi
Cum arăta înainte logo-ul Pepsi?
Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo:
“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declaraţie fermă a direcţiei pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovaţie şi o conexiune mai profundă cu publicul nostru.
În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura şi tendinţele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noştri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmaţi să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România şi aşteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noştri experienţe unice şi captivante”.
Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo:
“Am regândit identitatea noastră iconică, păstrând esenţa brandului, dar adăugându-i un aer proaspăt şi vibrant. Noul logo Pepsi este mai mult decât un simbol: este o declaraţie de încredere, energie şi optimism.
Pepsi nu se mulţumeşte doar să urmeze tendinţele, ci le creează. Noul design reflectă spiritul nostru inovator şi dedicarea noastră de a oferi mereu o experienţă proaspătă şi relevantă consumatorilor. Lansarea noii identităţi vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii şi activări care vor sparge tiparele şi vor aduce Pepsi şi mai aproape de inimile românilor”.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro