Skip to main content

VIDEO. Premii pentru România la festivalul de publicitate regional Golden Drum, din Slovenia. MRM România şi UM România au cucerit marile premii

 
VIDEO. Premii pentru România la festivalul de publicitate regional Golden Drum, din Slovenia. MRM România şi UM România au cucerit marile premii

Agenţii de publicitate româneşti premiate la festivalul regional de publicitate Golden Drum, care a avut loc săptămâna trecută în Slovenia la Portoroz. 

Publicitate

Marii câştigători au fost reţeaua McCann Worldgroup şi agenţiile MRM România şi UM România. MRM România şi UM România au fost desemnate Agenţia digitală, respectiv Agenţia media a anului pentru a doua oară consecutiv

„McCann Worldgroup a devenit Reţeaua Anului pentru a 8-a oară, doborandu-şi propriul record datorită punctelor şi efortului comun al celor 9 agenţii din regiune premiate cu 51 de trofee (8 Grand Prix-uri, 8 Golden Drums, 11 Silver Drums şi 24 de Bronze Drums)”, anunţă agenţia.

McCann Worldgroup România a fost şi în acest an cea mai premiată agenţie din Romania, aducând 12 trofee în biroul din Bucureşti pentru campaniile dezvoltate pentru clienţii KFC România, Regina Maria, dar şi Dominos Israel – campanie realizata în parteneriat cu McCann din Tel Aviv.

Campania “Can You KFC It?” a fost premiată cu doua Grand Prix-uri în categoriile Online & Mobile şi Excellence în Media, a mai obţinut alte 2 trofee Golden Drums, un Silver Drum şi 3 Bronze Drums.

Celelalte doua campanii, pentru Regina Maria şi Dominos, au completat lista de premii cu 1 Silver Drum şi alte 4 Bronze Drums.

Ionela Buta, co-CEO McCann Worldgroup România.

„Magistrala Poftei este un produs al unui parteneriat solid pe care-l avem cu KFC, care a creat un brief special pentru ambiţiile noastre de creative excellence.

Mă bucur să văd că abordarea integrate şi mixul de capabilitati, de la brand, la digital şi media, au activat surprinzător pofta consumatorilor şi a obţinut recunoaşterea industriei.”

Mihai Trandafir, Managing Director UM România

„Săptămână trecută în Portoroz, Slovenia, UM România a primit al 4-lea titlu Media Agency of the Year în festivaluri internaţionale de publicitate, completând seria de premii “Agenţia Anului” obţinute la Eurobest, Festival of Media Global şi Golden Drum 2023.

Unul dintre cele mai importante premii care au contribuit la acest titlu Golden Drum în 2024 este Grand Prix-ul din categoria Excellence în Media, la care aspirăm cumva prin ceea ce facem în fiecare zi. Suntem probabil cea mai norocoasă agenţie şi avem cei mai apreciaţi clienţi! Le mulţumim tuturor că ne sunt aproape!”

Ioana Zamfir, Executive Creative Director MRM România : 

„An de an, Portoroz e locul în care aflăm dacă continuăm să fim ce trebuie în industrie, în cel mai important festival de creativitate pentru regiunea noastră, iar colecţia de tobe din 2024 ne bucură extraordinar pentru mult.

Ne bucurăm pentru un client cu care folosim de multe ori cuvintele “dream team”, pentru echipele de creativi şi oameni de business care lasă atâta energie la fiecare proiect şi pentru confetti-ul ăla spectaculos care curge râuri pe scenă la categoria reţeaua anului. Încă sărbătorim efortul din spatele campaniei care a pus puiul pe harta- şi de data asta, a pus şi România. ”

Catalin Dobre, Co-CEO & CCO McCann Worldgroup Romania şi Regional Creative Director CEE McCann.

„Suntem mândri că avem o cultura creativă bazată pe inovaţie şi pe ambiţie. Avem un spirit de challengers care ne împinge mereu să ne auto depăşim.

Şi aşa reuşim împreună cu partenerii noştri să facem ce e cel mai greu din industria aceasta: să ai continuitate în performanţă. Digital Agency of the Year pentru al doilea an la rând. La fel şi Media Agency of the Year.

Şi un record absolut în cadrul festivalului pentru titlul de Network of the Year. Aplauze speciale pentru KFC - o comunitate foarte talentată care reuşeşte să aducă două Grand Prix în România. Şi nu în ultimul rând un bravo pentru toate agenţiile româneşti premiate în cadrul festivalului.” 

Trei trofee de aur la Publicis şi Digitas România

Totodată, alte două agenţii româneşti au cucerit premii la festivalul de la Portoroz. 

Publicis şi Digitas România au obţinut, la gala de decernare a premiilor Golden Drum 2024 de la Portoroz, trei trofee Gold, un trofeu de Finalist şi zece nominalizări cu campaniile dezvoltate pentru Reţeaua de Sănătate Regina Maria şi Storia.ro (Grupul OLX).

Campaniile premiate sunt: Music To My Brain cu două trofee de aur la secţiunea Omni-Channel, categoriile Direct si Health Services şi T.R.A.I. - Welcome to the new standard of living, cu un trofeu de aur la secţiunea Creative Business Excellence, categoria Innovative use of Technology.

Una dintre campaniile câştigătoare este „Music To My Brain”, pentru reţeaua Regina Maria, şi care este melodia care vine să pregătească modul în care creierul percepe zgomotele unui RMN şi să ajute la reducerea nivelului de anxietate din timpul investigaţiei.

Melodia poate fi ascultată pe Spotify, Apple music, Youtube, Deezer, Amazon music, dar şi în Call Centerul Regina Maria, în toate sălile de aşteptare de la Imagistică din toate clinicile şi spitalele Reţelei de Sănătate Regina Maria.

Cât priveşte cea de-a doua campanie câştigătoare, T.R.A.I. by Storia este indexul care le permite românilor să consulte nivelul de trai/bunăstare din cartierele din România, înainte de orice achiziţie sau închiriere.

Contextul creării acestui index a fost reprezentat de faptul că 80% din români îşi regretă achiziţiile imobiliare datorită lipsei de informaţie. Felul în care te simţi în viitorul tău cartier este definit complet atunci când faci drumuri, când îţi cunoşti vecinii, când respiri aerul, când constaţi dacă e linişte în jurul tău. Această informaţie nu era până acum accesibilă cumpărătorilor înainte de achiziţie. Indexul T.R.A.I. îţi relevă cum trăieşti, prin date actualizate lunar, într-un algoritm de bunăstare. De la lansare şi până acum, peste 1 milion de oameni au accesat platforma.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus