Pro TV se aventurează pe Love Island. Postul de televiziune va produce un nou format de dating show, Love Island.
Formatul a fost achiziţionat în 2020 şi de Antena 1, însă nu a mai ajuns să fie produs. De altfel, Antena 1 are deja de ani buni un show concurent, Temptation island - Insula iubirii.
Love Island, producţia care va fi difuzată de Pro TV, o emisiune după un format britanic de succes, este deja în faza de înscrieri.
„Fenomenul mondial Love Island a ajuns acum în România”, anunţă Pro TV pe pagina de înscrieri la castinguri pentru reality-show-uri, talent.protv.ro. „Eşti singur, dar pregătit să te îndrăgosteşti?
Vino pe insula pe care te vei distra şi vei cunoaşte dragostea adevărată. Înscrie-te la casting şi pregăteşte-te de plecare”, se spune în continuarrea anunţului ce vesteşte noile preselecţii, care au început joi, 11 mai.
Despre format:
Candidaţii trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 18 şi maximum 30 de ani, să nu aibă un partener de viaţă şi să răspundă, pentru început, la un mic chestionar online, ce cuprinde întrebările următoare:
- „Care sunt hobby-urile tale?”,
- „De cât timp eşti singur / singură?”,
- „Cum arată vacanţa perfectă pentru tine?”
- „Foloseşte trei cuvinte pentru a te caracteriza”,
- „Cum te distrezi când eşti la o petrecere?”,
- „Care sunt calităţile pe care le cauţi la un partener?
- Descrie partenerul ideal”,
- „Cum arată întâlnirea perfectă pentru tine?”,
- „Care este vedeta pentru care ai avut un crush?”.
Cei care se înscriu folosind formularul pus la dispoziţie online de Pro TV trebuie se asemenea să ofere fotografii tip portret şi plan întreg cât mai recente şi să promită că nu vor participe „sub nicio formă şi în nici o calitate la alte emisiuni de tip reality” la radio sau la tv, „atât pe teritoriul României, cât şi internaţional”.
Citeşte şi: VIDEO. Un nou format de „dating” la Antena 1 - Love island
Acelaşi format TV a fost dorit în 2020 de Antena 1. În Marea Britanie face recorduri de audienţe
Love Island este un dating show de tip reality originar din Marea Britanie. A fost lansat iniţial în 2005 şi s-a bucurat de două ediţii (2005 şi 2006) ce au avut concurenţi din showbiz, apoi a fost reluat în 2015, când s-au putut înscrie şi participanţi al căror nume nu este consacrat. De-a lungul timpului s-a bucurat de 22 de versiuni în întreaga lume.
Acest reality este foarte popular mai ales în Anglia, unde a reuşit să înregistreze cele mai bune audienţe din istoria postului ITV2, în 2018, şi este catalogat, începând din 2020, drept „cel mai urmărit show TV” printre publicul său ţintă, format din tineri adulţi cu vârsta între 16 şi 34 de ani.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro