
Publicaţia economică profit.ro împlineşte 10 ani de la lansare. Începută în 2015, platforma este completată de secţiuni cu instrumente utile pentru publicul interesat de produse financiare, investiţii, oportunităţi de afaceri.
„La aniversarea primilor 10 ani de existenţa, publicul le-a făcut jurnaliştilor de la profit.ro cel mai frumos cadou: locul 1 în topul audienţei publicaţiilor economice din ţară şi un record- de 3 milioane de cititori unici care au căutat lunar informaţii pe site-ul www.profit.ro, spun reprezentanţii site-ului.”
Ce spune Oana Osman, redactor şef profit.ro?
“De la început, din 2015, ştiam că nu calea rapidă, lipsită de consistenţă şi onestitate este soluţia. Ştiam că va fi dificil.
Nu doar pentru că aveam de depăşit un lider al presei economice cu tradiţie în piaţă, cu care competiţia va fi strânsă în continuare, ci şi pentru că ne-am spus de la început că noi nu vom merge niciodată pe scurtăturile facile ale câştigării de audienţă.
Că vom evita senzaţionalul gratuit, speculaţiile ieftine, cerşitul de clickuri ori abordările populiste şi ne vom încăpăţâna să mizăm pe rigoare şi acurateţe.
De fapt, înainte ca publicul să ne dăruiască locul 1 la audienţă exact la aniversarea unui deceniu, acesta a fost cadoul pe care ni l-am făcut singuri în toţi aceşti zece ani: şansa de a continuă cea mai frumoasă profesie. Jurnalismul făcut cu onestitate, obiectivitate şi respect pentru adevăr!”.
De asemenea, Oana Osman mai spune: “De 10 ani, încercăm să aducem în faţa publicului informaţii care sunt în primul rând adevărate. Indiferent dacă deranjează sau nu, dacă servesc sau nu priorităţilor de comunicare ale diferitelor autorităţi şi instituţii, de la un moment sau altul.
Am promis de la început că ne vom concentra pe ştiri exclusive, pe analize şi informaţii contextualizate, care lipsesc din agenda publică. Că vom face un jurnalism care caută să vadă mai departe de ştirile simple, iar atunci când implicaţiile sunt importante, şi mai departe de domenile financiare, deoarece economia este influenţată şi influenţează la rândul ei cultură, sportul, ştiinţa, viaţa politică. Iar publicul ne-a dovedit că încă îşi doreşte aşa ceva, că are nevoie de informaţii serioase şi utile”.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro