Pro TV lansează a doua ediţie a campaniei „Deşteaptă-te, România!”, prin care pune la dispoziţie 400.000 de euro pentru organizaţiile şi instituţiile educaţionale din România care propun proiecte inovative destinate transformării sistemului de învăţământ din ţară.
Cum se poate participa la Campania „Deşteaptă-te, România!”
Înscrierile pentru ediţia 2025 sunt deschise până pe 28 noiembrie 2025. Proiectele vor fi evaluate de board-ul CSR al Pro TV, iar câştigătorii vor fi anunţaţi pe 1 decembrie 2025.
Ce au realizat câştigătorii Primei Ediţii?
În cadrul primei ediţii, patru proiecte au adus schimbări reale în educaţia din România, spun cei de la Pro TV: de la întărirea încrederii în educaţie, la combaterea fake news, promovarea artei în şcoli şi pregătirea elevilor pentru Evaluarea Naţională. Mii de elevi au beneficiat de aceste proiecte.
- Excelenţă prin educaţie: pentru fiecare copil din 18 şcoli din ţară a început un proces de transformare organizaţională, bazat pe încredere. Peste 650 de profesori au beneficiat de formare în 13 judeţe diferite, în mediul, atât urban, cât şi rural.
- Hack Your Mind: 32 de clase de liceu au învăţat să recunoască fake-news şi să utilizeze responsabil tehnologia. Cu sprijinul a 150 de profesori voluntari programul continuă până în 2026.
- Narada: Proiecte de artă, teatru, film, care a inspirat 4 şcoli să creeze artă murală, o piesă de teatru, o platformă digital, 2 scurtmetraje şi o instalaţoe de artă imersivă.
- Wello: Programul a implicat 435 de elevi, care au fost pregătiţi pentru Evaluarea Naţională, cu o rată de promovare de 100% la matematică. 40% dintre studenţi au obţinut note între 9 şi 10. Ediţia a doua extinde această campanie cu 24 de cursuri şi o echipă de profesori pregătiţi.
Toate detaliile despre înscriere sunt disponibile pe desteaptateromania.protv.ro .
Autor: Claudia Baidoc claudia.baidocpaginademedia.ro