Cunoscutul lanţ de magazine cu articole sportive Dectahlon a început unul dintre cele mai importante procese de rebranding din istoria de aproape 50 de ani a brandului francez.
Procesul de rebranding, care a durat doi ani, este semnat de agenţia Wolf Olins şi vine cu un nou logo, ce reprezintă o orbită, dar şi culori noi, de la bleu, la un albastru mai intens.
Potrivit CreativeReview, Decathlon încearcă să se îndepărteze de imaginea de retailer al altor branduri sportive şi să devină el însuşi un brand de produse sportive.
Noua identitate de brand surprinzătoare a Decathlon reflectă ambiţia şi, în acelaşi timp, celebrează trecutul său. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii - „Orbit” - care exprimă mişcarea, ambiţia de a atinge noi înălţimi şi circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon, spun reprezentanţii companiei.
FOTO. Noua imagine Decathlon
Decathlon prezintă şi noul portofoliu de brand nou şi simplificat, cu 9 categorii specializate: Quechua (sporturi montane), Tribord (sporturi nautice şi aeriene), Rockrider (ciclism în aer liber), Domyos (fitness), Kuikma (sporturi cu racheta), Kipsta (sporturi de echipă), Caperlan (viaţă în sălbăticie), Btwin (mobilitate urbană) şi Inesis (tir cu arcul), precum şi 4 mărci expert: Van Rysel, Simond, Kiprun şi Solognac.
Barbara Martin Coppola, CEO global Decathlon:
„Ziua de astăzi marchează un moment foarte special atât în istoria, cât şi în viitorul Decathlon.
Acum, mai mult ca oricând, lumea are nevoie de sport. Are o putere unificatoare şi poate îmbunătăţi atât sănătatea fizică, cât şi cea mentală.
La Decathlon, ne dorim să avem un impact pozitiv mai mare asupra oamenilor, societăţii şi planetei, prin strategia noastră, Move people through the wonders of sport. Sunt mândră să lucrez împreună cu colegii noştri de echipă la North Star - ambiţia şi lumina noastră călăuzitoare.
A fost incredibil să vedem cum comunitatea noastră diversă se uneşte pentru a sărbători ceea ce ne face speciali: să permitem tuturor să practice sportul pe care îl doresc, aşa cum doresc. Sunt convinsă că strategia noastră ambiţioasă, care ne va influenţa şi modul de a face business, va permite Decathlon să devină lider al acestui sector sub forma unui brand sportiv unic şi de încredere.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro