
Poşta Română a prezentat astăzi noul logo, care nu mai fusese modificat din 2004. Serviciile de rebranding au costat aproximativ 48.000 de euro, iar reprezentanţii companiei s-au declarat „extrem de mulţumiţi de ce a ieşit”, scrie Digi24.ro.
De procesul de rebranding s-a ocupat firma Inoveo Concept, fondată de Dochiţa Zenoveiov.
Reprezentanţii Poştei Române au organizat joi o conferinţă de presă în care au prezentat noua identitate vizuală a companiei. „Suntem extrem de mulţumiţi de ce a ieşit şi de viitor. (...) Nu am făcut un logo, ci un proces de branding pentru Poşta Română”, a declarat directorul general, Valentin Ştefan. Procesul de rebranding înseamnă, pe lângă schimbarea vechiului logo, şi colantarea tuturor maşinilor, schimbarea uniformelor angajaţilor, dar va aduce şi modificări în oficiile poştale. În privinţa maşinilor, autorităţile estimează un cost între 50 şi 100 de euro pentru fiecare maşină.
Potrivit anunţului publicat pe portalul achiziţiilor publice în data de 20 mai, Poşta Română a plătit pentru întregul pachet de rebranding aproximativ 48.000 de euro. Pe lângă elaborarea unui nou logo, pachetul contractat de companie cuprinde şi o analiză a pieţei, workshopuri şi interviuri pentru a afla percepţia asupra brandului.
Noua strategie de repoziţionare a Poştei Române este construită pe trei piloni majori, spun reprezentanţii instituţiei într-un comunicat:
-
Ghişeu Universal – infrastructura esenţială de relaţie între cetăţeni, companii şi instituţiile statului;
-
Curierat şi logistică – dezvoltarea unei reţele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piaţa e-commerce şi last-mile;
- Servicii financiar-bancare – soluţii digitale rapide, sigure şi accesibile pentru toţi clienţii.
„O ţară stabilă are nevoie de o poştă stabilă. Ne aflăm într-un moment de tranziţie de la tradiţie la digitalizare. Credem în rolul nostru strategic şi ne asumăm că trebuie să ne schimbăm pentru a rămâne relevanţi şi puternici încă cel puţin 163 de ani. Poşta Română face puntea între stat, cetăţeni şi companii, între generaţii, între trecut şi viitor. Tocmai de aceea, am ales o schimbare fresh, profundă şi revoluţionară”, a subliniat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
„Onoarea de a lucra pentru Poşta Română a adus, pentru fiecare membru al echipei INOVEO, mândrie şi responsabilitate. Prin metodologia™ INOVEO de rebranding, am adus claritate, structură şi o nouă identitate strategică şi vizuală pentru un brand emblematic al României. Am fost alături de management şi de echipele interne pentru a construi o viziune coerentă şi un brand pregătit pentru următorii 100 de ani”, a declarat Dochiţa Zenoveiov, fondator şi strateg de brand INOVEO.
GALERIE FOTO. Noul branding al Poştei Române
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro