Skip to main content

VIDEO. Consiliul Publicităţii pune ştampila de „Marcă Etică” pe reclamele corecte. Cum?

 
Sursa foto: Pexels
Sursa foto: Pexels

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organism de autoreglementare a publicităţii din România, a lansat un instrument de marcare a campaniilor publicitare, „Marca Etică”. 

Publicitate

Ce înseamna aceasta? Atunci când o reclamă este însemnată cu ştampila „Marca etică”, înseamnă că respectiva campanie publicitară este verificată şi corectă.

„În acest mod ne propunem sa protejăm şi să educăm în acelaşi timp consumatorii prin validarea unei conduite publicitare oneste, transparente si decente si prin promovarea bunelor practici în comunicarea brandurilor.

Prin utilizarea Marcii Etice se confirmă de către experţii din industrie faptul că respectiva comunicare comercială este în acord cu prevederile şi în spiritul Codului de Practică pentru Publicitate al RAC: www.rac.ro.”, anunţă reprezentanţii RAC. 

Pentru ca un spot al unei companii să poată avea „Marca Etică”, RAC analizează campaniile pe o perioadă de un an, pentru a se asigura că nu există încălcări ale Codului de Practică pentru Publicitate. 

Organizaţia a lansat şi un spot publicitar, difuzat de televiziuni în regim de campanie de interes public, ce anunţă conceptul de „Marca Etică”. 

Prezentăm spotul în continuare, precum şi un clip care arată paşii prin care o campanie de publicitate poate obţine marcajul „Marcă Etică”

Cum obţine o reclamă ştampila „Marca Etică”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus