Ringier anunţă o serie de numiri la vârful companiei pe partea de vânzări, dar şi o numire de publisher la Libertatea.ro.
Jurnalista Oana Tonca a fost numită în funcţia de publisher al site-ului Libertatea.ro.
Oana Tonca este în echipa Ringier de peste 17 ani, din anul 2007, mai întâi ca jurnalist al ediţiei print al ziarului Libertatea, iar ulterior a avut roluri de editor, online content manager, coordonator al departamentului ştiri şi redactor-şef adjunct.
În ultimii ani, Oana Tonca a gestionat proiecte de digital marketing pentru Libertatea, Libertatea pentru femei, Autobild şi Tvmania şi a fost project manager pentru diverse proiecte online implementate pe site-urile Ringier România.
Oana Tonca:
„Libertatea.ro este lider de piaţă din punct de vedere trafic, un site care oferă conţinut de calitate, imparţial, util. Pe lângă menţinerea unei retorici editoriale curate şi incisive, strategia noastră e să continuăm investiţiile în proiecte de digital care să îmbine jurnalismul cu pasul alert al dezvoltărilor tehnologice, pentru a răspunde nevoilor actuale de informare ale cititorilor.”
Dana Aneculoaei este noul Head of Direct Sales al Ringier România
Dana Aneculoaei, de opt ani în departamentul de vânzări al companiei, este noul Head of Direct Sales al Ringier România. Ea a ocupat, până acum, poziţia de Head of Sales Libertatea.
Cu o vasta experienta in vanzari, de peste 20 de ani, Dana Aneculoaei a deţinut, pe parcursul carierei sale, poziţii de top management in importante instituţii media din Romania (TV, radio, presa scrisă, digital), precum Adevărul Holding, şi Realitatea Caţavencu.
„Deşi activam într-o piaţă extrem de competitiva, am convingerea ca, împreuna cu echipa, ne vom atinge obiectivele si vom continua sa fim un jucător esenţial in aceasta piaţa.
Relaţia de colaborare excepţionale pe care impreuna am construit-o cu partenerii noştri strategici este reciproc importantă si trebuie sa ramana reciproc avantajoasa. Suntem aici deopotriva pentru a dezvolta produse media inovatoare şi pentru a îmbunătăţi continuu procesul de monetizare", spune Dana Aneculoaei.
Cătălin Vrînceanu este noul Head of Advertising Network in cadrul Ringier România
Catalin Vrînceanu, şi el parte din Ringier de mai mulţi ani, a fost numit Head of Advertising Network la Ringier România. Vrînceanu s-a alăturat Ringier în anul 2018, pentru a înfiinţa de la zero departamentul de programmatic al companiei.
Iniţial, Vrînceanu a avut în grijă exclusiv monetizarea site-urilor aflate în portofoliul Ringier România, produse cărora ulterior li s-a adăugat şi gsp.ro.
Odată cu apariţia regiei de vânzări, structură axată preponderent pe publicitate automatizată de tip programmatic, stack-ul tehnologic de pe libertatea.ro şi gsp.ro a fost adaptat şi pentru site-uri româneşti externe, ceea ce a condus la consolidarea poziţiei Ringier România ca lider în piaţa de publicitate online.
Succesului obţinut prin selecţia tehnologiei implementate l-a impulsionat pe Cătălin Vrînceanu să demareze în 2022 extensia pe pieţe internaţionale, prima fiind Grecia.
„Tehnologia pe care o folosesc generează cele mai bune rezultate. Mecanismul de lucru presupune organizarea unei licitaţii transparente şi oneste, în timp real, având un număr foarte mare de parteneri, atât pe display/banners, cât şi pe video. Pe lângă procesul de licitaţie si atribuire a materialului publicitar, folosim numeroase tehnologii auxiliare care optimizează automat oferta de spaţiu media al site-urilor administrate", spune Cătălin Vrînceanu.
Amintim că în luna noiembrie 2023 fostul şef al vânzărilor Ringier România, Andrei Ursuleanu, a demisionat din funcţie.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro