VIDEO. România, promavată la postul de televiziune BBC. Ştefan Radu Oprea (ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului) a publicat primul videoclip din seria celor cu care ţara noastră va fi promovată la BBC, notează News.ro.
Clipurile de promovare sunt realizate de jurnalistul şi poetul Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre România, precum „Wild Carpathia” şi „Flavours of Romania”.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a anunţat că promovează destinaţia turistică România, în perioada 15 octombrie - 15 noiembrie, la BBC.
Ştefan Radu Oprea a publicat un mesaj pe Facebook, prin care transmite că cel care a realizat clipurile de promovare pentru România este Charlie Ottley:
De asemenea, mesajul ministrului este însoţit şi de primul videoclip al campaniei.
VIDEO - primul clip de promovare
Pentru această campanie au fost realizate 8 videoclipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare. Aceste clipuri vor fi difuzate în cadrul emisiunilor de la BBC, timp de o lună.
„Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre”, arată sursa citată de News.ro.
Videoclipurile vor fi difuzate în cadrul emisiunilor BBC, pe întreaga durată a zilei, timp de o lună, începând din 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzări, respectiv 30 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 1 minut şi 50 de difuzări ale spoturilor cu o durată de 30 de secunde. De asemenea, cele 8 materiale, precum şi videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea României la târgul internaţional de turism WTM Londra, care va avea loc în perioada 6-8 noiembrie, precum şi în cadrul altor participări la manifestări expoziţionale şi acţiuni de marketing.
„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televizune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global.
Totodată, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca firească, prin munca sa realizatorul demonstrând o cunoaştere profundă a ţării noastre, fiind un ambasador al frumuseţilor României peste graniţe.
Prin această campanie, MEAT îşi propune să eficientizeze acţiunile de promovare a României ca destinaţie turistică atractivă, într-un mod accesibil unei categorii numeroase şi variate de public, adaptând conţinutul şi mesajele cheie necesităţilor, preferinţelor şi tendinţelor de consum ale turiştilor din Marea Britanie şi din ţările în care se difuzează BBC”, explică reprezentanţii ministerului, pentru aceeaşi sursă.