Skip to main content

„Şef sub acoperire” revine la Pro TV. Primul episod: o companie pornită cu doi angajaţi şi ajunsă la 5 milioane de euro cifră de afaceri

 
„Şef sub acoperire” revine la Pro TV. Primul episod: o companie pornită cu doi angajaţi şi ajunsă la 5 milioane de euro cifră de afaceri

Reality show-ul Şef sub acoperire revine la Pro TV cu ediţii noi. Emisiunea va debuta joi, 9 octombrie, de la ora 22.30

Publicitate

În fiecare săptămână, un director de companie renumită din România îşi schimbă radical înfăţişarea şi identitatea, pentru a lucra sub acoperire printre propriii angajaţi — fără ca aceştia să ştie cine se ascunde, de fapt, în spatele noii „recrutări”.

Primul episod îl are în prim-plan pe Andrei Crizbăşan, directorul de dezvoltare al companiei Doripesco, unul dintre cei mai mari producători şi procesatori de peşte din România. El va intra sub acoperire pentru a vedea cum funcţionează afacerea de la bază şi pentru a descoperi poveştile oamenilor care o fac posibilă zi de zi.

Compania Doripesco a fost fondată în 1995 de Dorin Crizbăşan, care a început cu doar doi angajaţi. Trei decenii mai târziu, businessul a ajuns la peste 250 de angajaţi, zece domenii de activitate şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.

„Bucuria mea supremă este că, din colectivul de oameni pe care i-am adus după mine de-a lungul timpului, fac parte astăzi şi copiii mei. Atât Andrei, cât şi Alexandru, au preluat lucrurile din mers şi au fost implicaţi în activitatea companiei încă de mici”, a declarat Dorin Crizbăşan, fondatorul Doripesco.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus