Schimbare în departamentul de comunicare şi CSR Lidl România. Cristina Hanganu (în trecut la Connex, Media Pro şi Intact) se va alătura echipei Lidl Portugalia. Ce funcţie va avea?
Cristina Hanganu a deţinut funcţia de director de comunicare şi CSR Lidl România din anul 2016. După 7 ani la Lidl România, Cristina Hanganu se va alătura echipei Lidl Portugalia, în calitate de Director de Comunicare şi CSR.
Cristina Hanganu va coordona strategia şi programele de comunicare şi sustenabilitate pentru operaţiunea Lidl din Portugalia.
Hanganu este absolventă de jurnalism. A terminat Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC) şi a lucrat de-a lungul timpului în marketing şi comunicare, la companii precum Connex, MediaPro, Studiourile Buftea şi Intact Media Group.
Cristina Hanganu, Carte de vizită:
- Director de Comunicare şi CSR Lidl România - 2016-2023
- Managing Director la 2activePR între 2014 - 2016
- Iulie 2010 - martie 2012 - Şefa comunicării Intact Media Group
- Director corporate şi de comunicare la Odyssey Communication, din august 2007
- Director de marketing la Studiourile Buftea (2006-2007)
- Director de marketing MediaPro (2005-2006)
- Director de comunicare Michelin România (2002-2005)
- A lucrat cinci ani la MobiFon (Connex) ca PR Coordinator, PR Manager şi Director of Corporate Communication.
- A terminat Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, în 1995.
Cine preia atribuţiile Cristinei Hanganu?
Maria Mihai preia atribuţiile de Director de Comunicare şi CSR Lidl România, începând cu luna mai 2023. Maria Mihai va gestiona programele strategice externe şi interne de comunicare şi sustenabilitate.
Maria Mihai lucrează la Lidl din 2014, dar în domeniul comunicării activează din anul 2008.
Încă de când s-a alăturat departamentului de Comunicare şi CSR, Maria a fost specialist PR.Ulterior a devenit Manager Comunicare Externă şi social media.
Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării şi includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă şi de sustenabilitate, comunicarea de criză, relaţiile cu media, comunicarea internă şi social media.
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro