Skip to main content

COMUNICAT. Selly, întâlnire cu tinerii. Wonderland a conectat creativ consumatorii cu brandul CCC

 
COMUNICAT. Selly, întâlnire cu tinerii. Wonderland a conectat creativ consumatorii cu brandul CCC

COMUNICAT. Ce au în comun o maşinuţă de golf, mulţi flamingo roz şi cele mai cool modele de sneakers? Toate se regăsesc în Wonderland, campania brandurilor sport disponibile la CCC! Şi la această lansare, compania CCC şi-a propus să inoveze şi să ofere produse care să răspundă nevoilor consumatorului.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Prin abordarea sa, brandul polonez CCC şi-a propus crearea unei legături emoţionale cu fanii săi, campania Wonderland fiind o invitaţie deschisă adresată oricui îşi doreşte să adopte un stil urban cool.

Campania Wonderland a inclus pe lângă spoturi TV, OOH şi reclame în mediul digital şi o serie de proiecte editoriale cu publicaţii de lifestyle, precum şi o puternică campanie de content dezvoltată alături de influencerii momentului, urmăriţi de generaţia Z, care au adus un plus de autenticitate şi o notă personală.

Iubitorii stilului sport au avut ocazia să se întâlnească cu Selly, ambasadorul global al campaniei, precum şi cu numeroşi creatori de conţinut din mediul online în magazinul CCC din AFI Cotroceni.

Prin intermediul acestui eveniment, brandul a  creat un puternic buzz online şi a adus produsele sale mai aproape de utilizatorii direcţi, prin activări special concepute pentru generaţia Z.

Evenimentul de lansare a avut loc într-un spaţiu atipic ce a recreat atmosfera de basm a campaniei, reunind cei mai în vogă influenţatori şi vedete ale momentului.

Cei prezenţi au putut explora pe ritmuri muzicale trap modelele Puma, Champion, Reebok, New Balance, Sprandi, Kappa sau VANS la propria staţie de golf şi au putut ajunge la fiecare în parte cu autovehiculul campaniei – maşinuţa de golf.

Pentru a face experienţa CCC şi mai interactivă, au fost introduse mai multe filtre disponibile pe Instagram realizate de artistul digital Eliana Bogdan, iar modelele preferate de sneakers au putut fi explorate şi printr-o activare AR ce a permis invitaţilor să descopere colecţia Wonderland într-un mod interactiv.

„Într-o piaţă aglomerată unde audienţa este asaltată permanent de mesaje, a găsi o modalitate de a livra mesajele CCC într-un mod inovator a fost extrem de important.

Succesul campaniei Wonderland a fost dat de trei ingrediente importante: targetarea eficientă şi distribuţia mesajului către audienţa potrivită, mesajul campaniei şi modul de livrare a acesteia”, a menţionat Silvia Popescu, Marketing Manager, CCC România.

Cu ajutorul influenţatorilor şi al vedetelor, brandul CCC a fost prezent cu mai multe tipuri de conţinut  creativ pe platformele social media, atingând  un anumit tip de public, obţinându-se reacţii directe şi rapide.

Colaborarea cu influencerii a oferit susţinere şi extra vizibilitate evenimentului, reacţiile au fost foarte bune, generând peste 10 milioane reach.

„Cele mai bune modalităţi de a aduce valoare clienţilor tăi se află, de obicei, în afara gândirii convenţionale. De la idee până la rezultat final este un proces de la A la Z, aproape niciodată liniar – tocmai de aceea ne bucurăm că CCC este un client ce înţelege raţionamentele strategice şi le susţine cu toate resursele disponibile.

Wonderland este un proiect ce a demarat în decembrie 2022 cu un concept promiţător, a continuat la începutul anului cu o şedinţă foto & video complexă în Polonia, campanii cu influenţatori şi proiecte media.

Surpriza cea mai plăcută a venit odată cu provocarea organizării acestui duo de evenimente pentru lansarea oficială – unul dedicat ambasadorului global, Selly, cu obiectivul de generare trafic în magazin – şi al doilea, cu peste 200 de invitaţi, care au descoperit în exclusivitate tărâmul brandurilor sport de la CCC.

Putem doar să spunem că am ajuns undeva la mijlocul alfabetului, iar această campanie integrată va continua să întreacă limite”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist, RAN Communication PR Agency.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus