Fanii nu uită. Cuplul Sânziana Negru - Ştefan Floroaica nu scapă de scandalul Lidl. După câteva săptămâni în care şi-au redus drastic activitatea în social media, cei doi încearcă să reapară timid.
Ştefan Floroaica, cu peste 350.000 de urmăritori pe TikTok este chiar vedetă într-o nouă campanie pentru şamponul Head&Shoulders.
Apariţia sa a fost deja taxată de internauţi. La postările lui Floroaica au apărut şi comentariile ironice toate legate de scandalul pungii Lidl:
-
„Vedeţi că poate aruncă şi produsele voastre la gunoi”,
-
„Legenda spune că după reclamă l-a aruncat la gunoi”
-
„Aţi ales bine influencerul, măcar ştim că e bun de aruncat la gunoi h&s”
-
„Să nu-i daţi şamponul că îl aruncă”
- „Bravo Heads&shoulder!!! Aţi găsit o persoana ,,minunata" şi ,,credibilă" sa va facă reclamă! Probabil v-au crescut vânzările de v-au rupt!!! Sunteţi de toată jena!! Sunt atâţia oameni oneşti şi voi l-aţi găsit tocmai pe asta!!? Concediaţi departamentul marketing rapid!
Amintim că în luna iulie influencerii Sânziana Negru şi Ştefan Floroaica au fost implicaţi într-un mare scandal legat de promovarea pe care au făcut-o ei pentru lanţul de magazine Lidl. Aflaţi la festivalul Electric Castle, cei doi au fost surprinşi cum au aruncat la gunoi o pungă plină cu produse nedesfăcute de la Lidl imediat după ce au filmat o campanie.
Iubitul artistei a recunoscut gestul şi şi-a cerut scuze într-un clip postat pe TikTok, care între timp a dispărut de pe reţeaua de socializare.
Totodată, Lidl a anunţat că încetează orice colaborare cu influenceriţa Sânziana Negru.
Gestul celor doi a fost criticat asupru de internauţi, mai ales în contextul discuţiei publice despre reducerea risipei alimentare.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro