Campanie editorială despre fonduri europene. Desfăşurată în cadrul Ştirilor Pro TV, este prezentată sub genericul Fonduri europene-succese româneşti.
Campania constă în prezentarea unor reportaje despre comunităţi în creştere, localităţi mai primitoare, oportunităţi şi români care dovedesc că se poate, notează protv.ro.
Campania Fonduri europene-succese româneşti este prezentată de jurnalista Camelia Donţu.
Ce spune Camelia Donţu despre campanie?
"Am făcut 2500 de kilometri în căutarea unor exemple care să ne motiveze. Am văzut oameni şi comunităţi care şi-au schimbat viaţa şi faţa cu ajutorul fondurilor europene. De la primari, voluntari, oameni de afaceri, IT-işti.
Sunt oameni care vorbesc despre pasiune, suflet şi împlinire într-o societate care abia acum învaţă să-şi pună ideile în practică.
Fondurile pot fi şansa comunităţilor să facă saltul în timpurile noastre, iar a noastră, a tuturor, să ne găsim drumul care ne aduce împlinire şi satisfacţie."
Jurnalista Camelia Donţu mai adaugă că: "Avem şansa cu toţii, autorităţi, firme, ONG-uri, să începem să ne schimbăm vieţile, să ne mobilizăm şi să accesăm cu responsabilitate banii pe care ni-i oferă Uniunea Europeană."
Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
Comentarii