Skip to main content

Schimbări în compania lui Dragoş Stanca: Thinkdigital rămâne regie, iar partea de agenţie e preluată de firma Data Revolt printr-un parteneriat strategic

 
Schimbări în compania lui Dragoş Stanca: Thinkdigital rămâne regie, iar partea de agenţie e preluată de firma Data Revolt printr-un parteneriat strategic

Parteneriat strategic între Thinkdigital, compania lui Dragoş Stanca şi agenţia de performance Data Revolt. Ce presupune acest parteneriat?

Publicitate

Practic, în urma acestei înţelegeri, Thinkdigital rămâne cu activităţile de regie de publicitate şi cu construcţia de reţele media online grupate pe zone de interes (jocuri, podcasturi, publisheri).

Totodată, Data Revolt preia de la Thinkdigital partea care ţine de relaţia directă cu clienţii care au obiective de vânzări directe prin intermediul diverselor platforme (mai ales Google şi Facebook).

Pe scurt, în urma acestui parteneriat, Thinkdigital rămâne o regie de reprezentare şi reţea media digitală, iar Data Revolt rămâne cu activităţile specifice unei agenţii. 

Dragoş Stanca – partener majoritar al Thinkdigital:

„Dinamica pieţei de digital media şi marketing impune clarificarea locului, rolului şi a expertizei avansate a fiecărui player important – timpul lui <facem orice, dacă aveţi buget> a trecut.

De aceea, pentru Thinkdigital a venit vremea focusului pe principala noastră arie de expertiză: întărirea poziţiei ca adnetwork şi construcţia de reţele digitale cu produse pe cât posibil unice, în zona super-premium - precum reţeaua de , podcasting şi publishing

Nevoile clienţilor axaţi pe vânzări directe, via platforme globale, necesită o altă specializare, un alt setup dedicat şi o altă echipă - care să aibă 100% focus în această zonă de business”.

Thinkdigital a fost deschisă în România în 2007. Cinci ani ani mai târziu, Thinkdigital a fuzionat cu compania Q2M, deţinută de Dragoş Stanca şi Cristina Cucuiu. Dragoş Stanca este, în prezent, acţionar cu 55% în ThinkDigital. Este, totodată, preşedintele Biroului Român de Audit Transmedia.

Cine este Data Revolt?

Fondată în 2018 de Cosmin Nastasă (cu experienţă în publicitate la Publicis - iLeo şi Leo Burnett) şi Bogdan Zaharia. Are birouri în România şi Elveţia şi este specializată în interpretarea şi folosirea datelor de business în campaniile de performance / media. Printre clienţii companiei sunt Orange, Yoxo, Fashion Days şi Flanco.

Agenţia are peste 60 de oameni, specialişti seniori în performance şi programmatic, Analytics, SEO, content marketing, UX/ UI/ design, marketing automation, e-commerce/ comunicare, dezvoltare de platforme şi martech.

Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt:

„Suntem încântaţi să dezvoltăm un parteneriat de încredere prin colegele şi colegii din Thinkdigital şi că eforturile pe care Data Revolt le-a făcut în cei 5 ani de creştere accelerată primesc o nouă validare importantă, din partea unui player cunoscut, care a decis să încredinţeze gradual portofoliul său de clienţi specialiştilor noştri”.

Bogdan Zaharia, co-fondator al Data Revolt:

“Am încredere că vom aduce prin acest parteneriat beneficii pentru clienţii noştri din România şi din afară atât din perspectiva de client service cât şi din cea a soluţiilor de digital.

Integrarea serviciilor de performance marketing cu verticale precum SEO, direct marketing sau social media şi abordarea backed by data, deja trademark pentru Data Revolt, vor contribui, cu siguranţă, la progresul multidirecţional al clienţilor ecommerce şi nu numai din portofoliul comun Thinkdigital x Data Revolt

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus