Skip to main content

Funcţii noi pe TikTok: Creatorii pot marca publicitatea. Printr-un alt tool, brandurile pun ce vor, iar tiktokerii propun campaniile

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

TikTok vine cu funcţii noi pentru brandurile care vor să-şi facă publicitate pe platformă. Unul dintre noile tool-uri introduse le va permite creatorilor să-şi marcheze conţinutul sponsorizat. Printr-un altul, brandurile postează brieful (adică spun ce vor), iar tiktokerii propun campanii pentru ele.

Publicitate

O categorie importantă nou introdusă este „creator marketplace”, unde companiile pot găsi creatori de conţinut în funcţie de nişa pe care o abordează.

Practic, dacă un brand vrea un creator pe zona de fashion, intră în „marketplace” şi cauta oameni din nişa respectivă. 

Vor exista şi funcţii de măsurare al reach-ului, dar şi un instrument pentru măsurarea impactului pe care-l au campaniile derulate. Acesta din urma vine sub forma unui chestionar pe care îl vor primi utilizatorii.  

De notat că noile funcţii sunt disponibile la nivel global, dar nu şi în România. Încă. 


TikTok-erii pot marca publicitatea. Cumpărături în timpul live-ului


Reţeaua chinezească anunţă o listă lungă de noi funcţii, care vor fi utile, în principal, brandurilor şi companiilor care vor expunere. 

Să le luam pe rând: 

- Creator Marketplace: Prin acest portal brandurile pot găsi creatori pe o nişă anume.

- Open Application Campaigns: Brandurile pot posta briefuri de campanie către creatori pe piaţa creatorilor TikTok, astfel încât să poată să se înscrie singuri şi să participe.

- Branded Content Toggle: Prin acest instrument creatorii pot să marcheze videoclipuri şi să posteze conţinut publicitar. 

- Reach & Frequency: Brandurile pot măsura reach-ul campaniilor, printre altele. 

- TikTok Brand Lift Study: Printr-un sondaj se măsoară modul în care se simt utilizatorii cu privire la anunţurile pe care le văd. 

- Brand Safety: Tool-ul stibileşte că toate campaniile brandurilor se desfăşoară adiacent unui conţinut „adecvat”, după cum spun cei de la TikTok, din partea creatorilor. 

- TikTok Inventory Filter: Mai mult control asupra locului în care vor fi difuzate anunţurile publicitare

- Product Links: Brandurile pot evidenţia unul sau mai multe produse direct dintr-un videoclip organic, direcţionând utilizatorii la pagini de detalii despre produs.

- LIVE Shopping: Brandurile pot include în acelaşi timp link-uri către produse şi servicii, chiar în timpul Live-urilor.

- Dynamic Showcase Ads: Brandurile pot afişa reclame personalizate, pe baza intereselor utilizatorilor (cum se întâmplă pe YouTube, Google şi Facebook)


Citeşte şi: TikTok a ajuns la un miliard de utilizatori la nivel global


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus