Criza care planează asupra pieţei media are şi efecte de normalizare a industriei. Membrii Biroului Român de Audit al Tirajelor sunt hotărâţi să pornească o campanie prin care să încurajeze alocarea resuselor de publicitate către publicaţiile şi site-urile auditate.
Cu alte cuvinte: publicitate inserată profesionist, numai la publicaţiile care îşi pot justifica performanţele. Măsura ar reduce scurgerea bugetelor de publicitate şi cheltuirea lor în orb sau în funcţie de alte interese ale clienţilor decât cele publicitare.
Este decizia BRAT legată de criza care afectează piaţa media locală? Arina Ureche, director general BRAT, răspunde: Faptul că bugetele vor fi alocate mai atent anul viitor a accelerat procesul.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Acum cum definesti auditarea? Poate tu, ca site, faci publice datele google analytics. Si asta e tot o justificare a performantelor. Poate el,ca om care vrea publicitate, considera relevanta datele...
Sunt curios care va fi efectul campaniei.