Emisiunile postului Realitatea TV vor avea în curând altfel de promo-uri , conform unor surse din interiorul postului. Noile spoturi vor avea o orientare mai creativă, apropiată de publicitate, potrivit aceloraşi surse.
Schimbarea spoturilor de promovare este legată de venirea în trust a lui Brăduţ Florescu, în calitate de Communication Strategy Director. Brăduţ are state vechi în publicitate. A fost director de creaţie la DDB, dar a lucrat şi pentru posturi de televiziune. El a fost Creative Director la Pro TV şi autorul, printre altele, al campaniei Canicula Pro TV.
Un promo pentru emisiunea Realitatea zilei, prezentată de Răzvan Dumitrescu, este prezentat în exclusivitate de Paginademedia.ro.
[flashvideo filename=video/realitatea_zilei.flv /]
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
1. Agentia la care am lucrat se numeste DDB (Doyle Dane Bernbach).
2. La spotul asta n-am avut chiar nicio contributie. Mai multe aplauze ar merita Mara Stoenescu, noul director de Marketing al Realitatea TV. Si echipa.
Multumesc si mult succes.